Gå til innhold
  • Bli medlem

Lakenpose sea to summit


Paul_86

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har sett på lakenpose for både å holde soveposen renere og muligens å legge til noen grader og utvide soveposen. Er ikke så glad i silke så ønsker ikke dette.

Har sett på to stykker fra sea to summit. Det vanlige reactor 230 gram, eller extreme versjonen 399 gram. Ene er helt grei. Andre skal være enda varmere, men tror ikke det er så mye mer. Og tenker at det ikke er verdt den ekstra vekten for extreme. Det finnes en plus versjon som er kortere og med tykkere del på brystet og beina.

Har noen erfaring med disse? Er de noe bra og gir de mye varme i tillegg? Er det slik at de gir ekstra varme når man trenger det og bare komfortabelt ellers. Eller er de slik at de kan bli altfor varme om man bruker den i sesong med soveposen?

Takk for svar og kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har den på 399 gram og er glad i den. Er ikke spesielt opptatt av vekt, men jeg er veldig kald av meg, og synes den varmer godt. Når jeg feilberegner og legger meg uten lakenposen, merker jeg stor forskjell etter å ha funnet den fram. Kan bli for varmt også, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.