Gå til innhold
  • Bli medlem

Fiske i Vibekkfjellet


MatsB

Anbefalte innlegg

Hei. Er det noen her som har gode erfaringer med fiske i Vibekkfjellet?

Jeg skal inn dit neste neste mandag og hadde satt pris på gode tips hvis noen kan være så vennlig å dele dette med meg. Skal gå vest fra Synken og fiske meg innover mot Sletteidvatni fram til torsdag. Fra torsdag blir det hovedleir der og dagsturer til andre vann frem til Søndag.

Har prøvd å få tak i maarfjell fiskelag via tlf, men får ikke svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde gått raskt oppover mot Sletteidvannene. Jeg har ikke fisket mye i dem selv, men har hørt at det søndre (1329 moh) skal være best. Innenfor Sletteid finner du vann uten navn, 1327moh og 1333moh. Begge disse har jeg fått fin fisk i. Vannene høyere opp i Vikbekkfjellet har jeg ikke så god erfaring med.

Høydene jeg har oppgitt på vannene er fra finn.no karttjeneste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, tklami skrev:

Jeg har akkurat hatt en uke på vikbekkfjell. Jeg fikk 7 fisk på sluk og 2 på flue i løpet av 5 dager hvor jeg fisket endel. størrelse var fra 250g opp til 600g. fiske i høyden der er til tider veldig vanskelig, hadde en uke for et år siden og da ble det 1 fisk. Har aldri vært nede ved sletteidvannene

Og godt var det, så fikk også jeg smake fisk

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.