Gå til innhold
MatsB

Fiske i Vibekkfjellet

Det er 775 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

Hei. Er det noen her som har gode erfaringer med fiske i Vibekkfjellet?

Jeg skal inn dit neste neste mandag og hadde satt pris på gode tips hvis noen kan være så vennlig å dele dette med meg. Skal gå vest fra Synken og fiske meg innover mot Sletteidvatni fram til torsdag. Fra torsdag blir det hovedleir der og dagsturer til andre vann frem til Søndag.

Har prøvd å få tak i maarfjell fiskelag via tlf, men får ikke svar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde gått raskt oppover mot Sletteidvannene. Jeg har ikke fisket mye i dem selv, men har hørt at det søndre (1329 moh) skal være best. Innenfor Sletteid finner du vann uten navn, 1327moh og 1333moh. Begge disse har jeg fått fin fisk i. Vannene høyere opp i Vikbekkfjellet har jeg ikke så god erfaring med.

Høydene jeg har oppgitt på vannene er fra finn.no karttjeneste.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har akkurat hatt en uke på vikbekkfjell. Jeg fikk 7 fisk på sluk og 2 på flue i løpet av 5 dager hvor jeg fisket endel. størrelse var fra 250g opp til 600g. fiske i høyden der er til tider veldig vanskelig, hadde en uke for et år siden og da ble det 1 fisk. Har aldri vært nede ved sletteidvannene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
42 minutter siden, tklami skrev:

Jeg har akkurat hatt en uke på vikbekkfjell. Jeg fikk 7 fisk på sluk og 2 på flue i løpet av 5 dager hvor jeg fisket endel. størrelse var fra 250g opp til 600g. fiske i høyden der er til tider veldig vanskelig, hadde en uke for et år siden og da ble det 1 fisk. Har aldri vært nede ved sletteidvannene

Og godt var det, så fikk også jeg smake fisk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er 775 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.