Gå til innhold
  • Bli medlem

Gassbrenner for Trangia 27


Memento mori

Anbefalte innlegg

Annonse
  • 2 måneder senere...
Den 1.8.2016 at 15.39, Anund Wigen skrev:

Jeg bruker magasinet sin gassbrenner til  Trangia 27. Ikke noe problem å få  den ned i kaffekjelen.

Og den  fungerer problemfritt? Går ut frå at dette ikkje er Trangia sin, men kan vere fullgod i kvalitet og bruk for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, erlings said:

Og den  fungerer problemfritt? Går ut frå at dette ikkje er Trangia sin, men kan vere fullgod i kvalitet og bruk for det. 

Jeg har ikke erfaring med Trangia sin og har sånn sett dårlig sammenligningsgrunnlag. Men jeg kjøpte ved en feiltakelse Magasinet sin, og den fungerer så greit at jeg ikke har brydd meg med å skaffe meg Trangia sin originale. Har ikke hatt noen problemer med min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får Trangias gassbrenner ned i kaffekjelen på mitt 27- sett. Dog får jeg ikke helt lokket igjen på kaffekjelen. Her er settet slik jeg pakker det avbildet. Gassbrenneren befinner seg nede i kaffekjelen.

DSC_5375.jpg

DSC_5381.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har droppet den lille kaffekjelen til 27 -settet. Dermed får jeg plass til brenneren oppi. Pleier ha med en annen liten bålkjele i tillegg, som gjerne henger på utsiden av sekken. Den bruker jeg til bål også, en sånn en som gjerne skal være sotete og fin. Selvsagt kan man bruke Trangiakjelen til dette, men jeg foretrekker denne: https://www.xxl.no/eagle-products-balkjele-0-7l/p/1043960_1_style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, erlings skrev:

Og den  fungerer problemfritt? Går ut frå at dette ikkje er Trangia sin, men kan vere fullgod i kvalitet og bruk for det. 

Den fungerer helt utmerket for min del. Har sett kommentarer her inne på at den skal være bedre enn Trangia sin, men kan ikke svare for det siden jeg kun har magasinet sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.