Gå til innhold
  • Bli medlem

Postfjelldepresjoner


Gittiamo

Anbefalte innlegg

Annonse

Kan man ikke få tatt den fjellturen så får man ta en polekspedisjon i stedet. (Jeg foretrekker polet i Teresesgate..)

Ellers er god fjellitteratur tingen. Jeg liker fagbøker om temaer som utvider horisonten, slik at neste gang jeg kommer til fjellet så får jeg en ny forståelse. Et tips kan være Henrik Svensens "Bergtatt".

https://www.aschehoug.no/nettbutikk/bergtatt-aco.html

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teresesgate er uten tvil Oslos beste og flotteste pol og verdt en ferd eller to. 

Bøker er alltid bra. Jeg kjøpte Opptur Jotunheimen i går og ble umiddelbart veldig glad i den boka. 

Det er bratt steinrøys som er mest savnet. Men nå kommer snøen og den bratte steinrøysa kan utforskes på andre måter. Må bare bli litt flinkere på ski :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.