Gå til innhold
  • Bli medlem

Tidligerespørsmål om utglidd stortå


Tom42

Anbefalte innlegg

For en tid siden var det et spørsmål om "utglidd" stortå, eller haldux vakdux som det heter påfagspråket - tror jeg.  Jeg har en slik tå,

20150101_011656 (480x640).jpg

og det finnes faktisk hjelpemidler for dette - på apoteket.

20150101_010138 (480x640).jpg

Et annet alternativ er selvfølgelig en operasjon - en mer risikabel affære. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Annonse
15 minutter siden, zimwalker skrev:

Bunion Reversal Exercises: www.youtube.com/watch?v=QFgtFRrWses

Bruker selv en bit av en sykkelslange, knyter meg et strikk av denne,så det blir ca 25-30 cm mellom tærne når jeg trer slangen over hver stortå. Trekker så stortærne ut fra hverandre. Har ikke holdt på så lenge, så kan ikke si om det gir varige resultater (sånt tar åpenbart tid!), men det føles nå godt å tøye ut slik. Har hatt dette hjemmelagde "strikket" med på tur. Behagelig å strekke ut tærne slik når man ligger i teltet, er sliten i bena og det gjør vondt i "stortå kulen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.