Gå til innhold
TeisL

Viltslakter i og rundt Bergen?

Det er 695 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

Hei,

Opprinnelig fra østlandet, men bosatt i Bergen for øyeblikket. I år blir det storviltjakt på vestlandet, men det som har vært greit på østlandet er at jeg har en viltslakter jeg bruker der. Det er litt tungvindt å frakte evt. fangst helt til østlandet for slakt.

Det jeg ser etter i området rundt Bergen er en viltslakter som kan ta ut alle kjøttstykker og kverne opp resterende kjøttrester til kjøttdeig.

Da jeg bor i leilighet er det ikke veldig tema og gjøre dette selv.

Noen som vet om noen bra viltslaktere i området i og rundt Bergen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal være ein kar som driver med dette ute på Holsnøy (Frekhaug området, 25 min frå Bergen sentrum), skal sjå om eg får tak i kontaktinfo til han. Ellers er det ein kar i Masfjorden som og driver med dette, Tverrberget Viltmottak eller noko slikt kaller han seg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjør det selv ute i naturen, ta med poser å legg de forskjellige stykkene i. Bruker selv en tusj og skriver på om det er indrefilet eller bog osv. Lettvindt. Når jeg klarer å tilberede kjøtt i en liten sjå, så skal no kjøkkenbenken og evt en ny duk om det er mye gris du er redd for duge mer enn nåkk.  

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er 695 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.