Gå til innhold
  • Bli medlem

Garmin montana - kjøpe topokart online?


TerjeH

Anbefalte innlegg

På vei ned til Nordland og noen fjellturer, trenger jeg å få kjøpt kart til min Garmin Montana. Det ser ut til at Garmin har gode (nok) kart online (TOPO Norway Experience v3 PRO), men det ser ikke ut til at de er mulig å kjøpe online. Noen forslag til hva man kan/bør gjøre? Enheten bør etter det jeg kan skjønne ha nok plass til disse (1,3gig).

 

Edit: Etter mye frem og tilbake, fant jeg en vei (via "enheten" på garmin connect), der jeg kunne kjøpe kartet online. Så får vi se om det dukker opp når de får behandlet og tenkt seg om.

Endret av TerjeH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse


Jeg fant fram til frikart - det virker greit, men litt tregt på GPS-en. I tillegg fikk jeg etter litt fram og tilbake tilgang til "TOPO Norway Experience v3 PRO". Det virker som et knallbra kart som GPS-en tygger kjappere enn både frikart sitt topokart, og TOPO Premium som jeg har i noen områder.

Frikart sitt topokart var forresten veldig kjekt å få installert i Basecamp. Godt kart, virker uavhengig av om GPS-en er koblet til og har alle turisthyttene merket inn. 

Takk hjelpa. 
 

Endret av TerjeH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Jeg har kjøpt kart fra Garmin til  min Garmin Oregon 600

Kjøpt Garmin Topo sør øst norge for nedlasting

Når jeg laster ned stopper det på 50%, da står det på skjermen under 1min igjen, men det skjer ikke en dritt. Hatt det sånn i 1 t nå.

Hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.