Gå til innhold
  • Bli medlem

Osprey Aether 70 liter mann


Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg har den. Jeg er 187cm og har størrelse L. Mulig du greier deg med medium, du får måle ryggen å se. Det er ikke veldig mye jeg har justert opp rygglengde på sekken fra minimum. Det er en fin sekk med bra detaljer og den har lav egenvekt. Jeg synes bærekomfort er bra til 17-8 kilo. Etter det foretrekker jeg gå over til Recon Pack. Så det kommer litt an på hvor mye du skal bære i den.

Et annet alternativ fra Osprey er Atmos AG65 hvis du greier deg med 5 liter mindre. Det er en nyere sekk med en nyere konstruksjon. Jeg har bare så vidt testet den men syntes den føltes enda bedre på ryggen enn Aether 70.

Skal du bære rundt 20 kilo ville jeg sett på osprey Xenith 75. Den tåler litt mer vekt men er alikvel lett i egenvekt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, stian med sekken skrev:

Noen som vet om butikker i Osloområdet som har denne sekken?

Både Sportsnett, Oslo Sportslager og Sport1 i Storgata har Atmos 65, men om de har Aether er mer usikkert. Mulig DNT i Storgata har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Tessatroll skrev:

Nomaden har i alle fall i nettbutikken sin. Butikken ligg bak slottet i Uranienborgveien 4.

Ja jeg har sett det, men desverre så har de bare rød i Medium. Jeg ønsker blå. Jeg får ta meg en tur dit og prøve sekken, for å være sikker i størrelsen. Så blir det vel nettkjøp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Humbug skrev:

Om det kan være interessant med et tredje alternativ så har jeg en Gregory Denali 75 liter til salgs. 1500,- Kan prøves i Oslo.

Takker for tilbudet, virker som en god sekk, men nå har jeg fått på hjernen at jeg skal ha Osprey aether, og da vil jeg aldri bli helt tilfreds om jeg ender opp i noe annet. Jeg er mulig en smule sær:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 14. juli 2016 at 0.04, hgmann skrev:

Jeg har akkurat kjøpt Atmos 65. Størrelse M passet fint til meg. Jeg er 1,75 og med litt lang rygg. 

Har også akkurat kjøpt atmos 65 ag, str medium. Jeg er 177 eller noe. Gikk for medium, og denne sitter som støpt! Har ikke testet på langtur ennå, men foreløpig virker den kanon med en god slump kg oppi (ikke veid). Skal ut på litt lengere tur neste uke, så da kommer en liten minitest tenker jeg:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.