Gå til innhold
  • Bli medlem

De syv søstre 29 juni 2016


JohnB

Anbefalte innlegg

Annonse

Senkvelden og natten der oppe var fantastisk. Eneste stedet hvor det var litt "stusslig" om natten, var på baksiden av Grytfoten/Botnkrona hvor det blåste og hvor sola ikke lyste opp. Men med det samme jeg tippet over kanten ved selve oppstigningen til Botnkrona var det igjen fantastisk.

Tydeligvis populært der ja, men det var egentlig ganske fredelig og ingen folkevandring til tross for kanonværet!

Møtte 3 stk på Tvillingene kl 2145, 2 stk i skaret mellom Tvillingene/Skjerdingen ca 2230 som luftet hundene sine, en familie på 4 (barna var vel 10-12) på veien opp til Skjerdingen litt før 23, og altså en person på Skjerdingen litt over 23. Jeg møtte altså 10 stk mellom 2145 og 2300. Eneste stedet jeg ellers så/møtte folk var på vei opp til Kvasstinden. der møtte jeg vel ca 15 stk til sammen. Alle på vei ned.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte også det bildet godt, fornøyd med det :) Tok sikkert 10 stk, for å få bort refleksen av sola nede til venstre...men det var enten 2 "soler" eller ingen ;-) 

Fint der oppe, men fint her i Bartebyen også :-) ..alt på sin måte :-) 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Takk for en fin tur rapport og nydelige bilder :) Sprekt gjort!

Har vært i tvil om jeg skulle "tørre" å ta turen alene, men nå har jeg bestemt meg!!

Drømt om turen i mange år, men får ingen med meg! Så blir været som meldt fredag skal jeg prøve!!

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.