Gå til innhold
  • Bli medlem

Turer i Sandnes (og litt rundtomkring)


dede

Anbefalte innlegg

Har gått til lauvlia både fra snorestad (via  skårlandskula da man kunne parkere innerst i traktorveien) og også din rute via bjødnalia og ristøl (sånn ca - forsøkt et par alternative veier ned fra gjerdeklyveren på ristølfjellet) og da gått tilbake via skogen - fine turer😊 og de siste går jeg nok flere ganger. Men sist? Jeg hadde pause på lauvlia kom et par som hadde gått opp en annen vei og det er den jeg har på programmet å finne; Når en tar av veien fra bjødnalia mot skogen er det en gjerdeklyver ‘mellom vannene’ og de hadde gått opp der - stien var umerket og ikke så lett å se men skal altså være der.. så er høyt på lista mi å finne den😊 håper jo bare ikke det er noen gjerder som er umulige der

(Tegnet inn rød strek - er ikke akkurat der stien går men et eller annet sted i det området.

 

IMG_4490.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Annonse

Ligger litt bakpå med turrapport her.. har enda ikke gått den røde streken i forrige post.. men i oktober fikk jeg fyllt opp kartet. Gikk bakkene ned mot sjelset som jeg manglet - og så har jeg og gått rundt vannet fra bjødnalia. Var sti i starten fra bjødnalia men på et punkt valgte jeg nok feil og kom inn på et sauetråkk så måtte brøyte meg gjennom ganske mye einer.. på et punkt kjente jeg at jeg ikke gadd å snu så klarte å finne veien gjennom men anbefales vel ikke.  Så her de 2 nye rutene og det totale rutenettet jeg har gått i området (+ et par bilder fra turene).

 

IMG_5026.png

IMG_5025.png

IMG_5023.jpeg

IMG_5022.jpeg

IMG_5020.jpeg

IMG_5012.jpeg

IMG_5011.jpeg

IMG_5008.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.