Gå til innhold
  • Bli medlem

Ally med mangler


Izzy

Anbefalte innlegg

Jeg er rimelig irritert nå. Kjøpte en Ally 16.5 i går og tenkte jeg skulle montere den i dag. Liker å teste utstyr før jeg sksal bruke det. Godt i gang med monteringen oppdager jeg at det mangler to låseklips. 8 spant men bare 6 låseklips.Gud bedre så irriterende! Dessuten går det ikke an å samle setene, det lar seg bare ikke gjøre, her snakker vi presspasning og vel så det. Blir vel nødt til å demontere igjen og ta turen tilbake til XXL i morgen. Sukk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal man dele ut ris må man også dele ut ros når det er på sin plass. Sendte en mail til XXL på morgenen i dag og fortalte om disse produksjonsfeilene. Hørte ikke en lyd fra dem men pakket hele kanoen ned og dro innom etter jobb. De var kjempe imøtekommende og hadde en kano på lager som de tok en ny innerbunn fra pluss to seter. Så nå skal alt være iorden. Jeg er veldig fornøyd med servicen i allefall, raskt og null trøbbel.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

@Mizzy Beklager så mye sent svar, så ikke du hadde skrevet før nå. Jeg skal bli flinkere til å slå på disse varslene. Du har sikkert selv sjekket prisen på XXL for lenge siden. Mye og mye..tja for de av oss som vet hva fritidsutstyr koster så er det vel ikke så ille, men jeg har familiemedlemmer som hadde pådratt seg hjerteinfarkt hadde jeg sagt hva den kostet ;-)

Ser nå at jeg faktisk hadde slått på varsel. Ingen anelse om hvorfor det har glippet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Interessant å lese at andre har hadd samme problem! 

her om dagen skulle jeg og min samboer prøvemontere vår splitter nye ally 16.5 DR levert fra komplettfritid, trodde at dette skulle være rene barnematen, men begynte og klø meg noe fælt i hodet da tverrspantene skulle på plass... det var liksom noe som ikke stemte! så oppdaget vi etter mye om og men at 2 klipps på innerbunn mangler... vi har kontaktet Bergans direkte og venter på svar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3/13/2017 den 15.01, Isak Nilsen skrev:

her om dagen skulle jeg og min samboer prøvemontere vår splitter nye ally 16.5 DR levert fra komplettfritid, trodde at dette skulle være rene barnematen, men begynte og klø meg noe fælt i hodet da tverrspantene skulle på plass

Kan trøste deg med at førstegangsmontering av splitter ny Ally aldri er barnemat :) Men det blir bedre etterhvert!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, steingrd skrev:

Kan trøste deg med at førstegangsmontering av splitter ny Ally aldri er barnemat :) Men det blir bedre etterhvert!

Kan då hälsa att Bergans har erkänt ett fel i konstruktionen och sänder oss en ny innerbotten :)
Utöver det gick monteringen bra :)

Detta verkar ju onekligen vara ett fel som drabbat ett parti av kanoer med tanke på att Izzy hade exakt samma problem med exakt samma modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, steingrd said:

Kan trøste deg med at førstegangsmontering av splitter ny Ally aldri er barnemat :) Men det blir bedre etterhvert!

Et tips er å gjøre det midt på dag, ikke på kvelden etter at mygg og knott har kommet frem.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.