Gå til innhold
Det er 748 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

Hei!
Nå har det seg slik at kløven til frøken Husky, en non stop Amundsen kløv, har begynt å lukte noe vanvittig. Hvordan vasker man en kløv? Så ikke helt for meg å hive den i maskinen, eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke erfaring med kløv, men det burde ikke være noe problem med maskin. Syntetprogram ville jeg prøvd meg på og ingen / lite sentrifuge. 

Evnt. bare legge i bløtt med litt vaskemiddel. Det gjør jeg med hundeselen den sjeldne gangen jeg vasker den ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er 748 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Lignende innhold

• Av Tinfoilhat
      Jeg har alltid dratt på tur uten motgift mot huggorm da det aldri har vært noe særlig problem med orm til nå, men nå har jeg begynt å lure på om jeg kanskje burde ha tabletter tilgjengelig allikevel. Hunden min har ingen reaksjoner på vepsestikk (hun blir stukket i munn og leppe hver sommer, hun glefser etter veps), men hun begynner å bli gammel og tåler sikkert mindre etter hvert. Hva gjør dere når hundene deres blir bitt av orm? Har dere tabletter tilgjengelig, hvorfor/hvorfor ikke?
    • Av tomkalsjo
      Hei,
      hvor sprek må man være for å gå Finse - Raggsteinsdalen - Haugastøl på to dager?
      Hadde tenkt å gå til Raggsteinsdalen dag og overnatte i telt. Hvor lang tid ca tar den turen?
      Hadde tenkt å fotografere en god del langs turen. Noen tips på fine motiv?
      Alle tips mottas med Takk!
      Tomas
    • Av Emil Thon
      Hei, jeg er relativt fersk når det kommer til lengre turer og håpet å kunne få noen gode tips for valg av jakker og bukser.
      Jeg skal kjøpe meg jakke og bukse som i hovedsak skal brukes på turer vår, høst og sommer.  Jeg ønsker da en jakke og bukse som er god å gå i overtid og er vannavstøtende og vindtett. 
      Jeg har sett litt på Fjellreven Keb om noen har erfaringer med denne.
      Jeg skal på telttur i starten av juli hvor jeg skal gå i Jotunheimen (Bitihorn og Valdresflya) for å fiske og overnatte. 
      Tar gjerne i mot generelle tips om bekledning til tur, nødvendig turutstyr og turtips også.
    • Av stef78
      hi there,
      my name is stefan and i am living currently in Skåne, Sweden. 
      Ca. 10.-20. July I will be with my dog around Jotunheimen or Hardangervidda touring and I am looking for tips about trekking and friendly people to exchange experiences with! :)
      Cause my dog is only 8 month old I will not be able to walk great distances, what do you recommend? 
      Feel free to contact me with PM. I speak: swedish, german, english and a bit french.
      I am looking forward to get in touch!
      Kindest regards 
      Stefan & Kenjii

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.