Gå til innhold
  • Bli medlem

Outtt - ny app for friluftslivsopplevelser


esisa

Anbefalte innlegg

Hei!

Vil gjerne tipse om en ny app for friluftslivsopplevelser i Norge. Du finner den ved å søke på Outtt på Play Store eller App Store eller bare sjekk ut http:///outtt.com

Du kan finne opplevelser fra lokalkjente, tracke dine egne turer og dele med venner eller komme i kontakt med guider for de opplevelsene du ikke ønsker å gjøre aleine. 

Gi gjerne tilbakemeldinger på appen her i forumet. 

Simulator Screen Shot 27. jun. 2016, 20.54.25.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Annonse

Jeg har nettopp lastet ned denne appen selv, men den er litt kronglete/mangel på opplysninger. Det er veldig lite informasjon på hvordan du skal dele dine egne opplevelser. starter du sporing så er det ingen indikasjon på at du kan ta bilder underveis? Får man tilgang til en side på nettet hvor man kan redigere inn bilder til turene? Hvordan er denne appen tenkt? Skal brukerene legge til ruter som igjen bygger opp database, eller er det bare turer som "ledelsen" velger ut som skal ligge der? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg brukt denne appen litt, å jeg må si jeg er veldig imponert! Det er litt lite info om hvordan den virker! Men den er helt super som GPS sporer! Du starter sporing når du er på tur, når du avslutter sporet får du spørsmål om å redigere turen, legge til bilder og kommentarer! Meget Nice, men har ikke funnet ut hvordan jeg deler mine egne turer med andre venner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.