Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva gjør dere på telttur?


X44R

Anbefalte innlegg

Annonse
3 timer siden, Imp skrev:

Få barn. Og dra på tur alene. Da kjeder du deg ikke, du bare setter pris på freden og roen 1f618.png

Haha! Morsomt og ærlig talt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.8.2017 den 22.34, rayun skrev:

Stort sett alltid på tur alene. Bruker innetiden til å lese kart, notere og planlegge. Hører litt på radio, tar fram slukboksen for å finne den perfekte som skal prøves når regnet gir seg. ligger i posen og døser mens jeg hører på regnet mot teltduken. Kjeder meg?...  Nei ukjent fenomen.

Ofte bra "bett" i regnvær, så selv jeg fisker da. :) Ellers er det ikke så nøye, om jeg gjøer noe som helst. Noe jeg gjør lite av, er å sove, er for opptatt av nuet, naturen og løse "verdensproblemene". :) Har jeg oppsatt leier, nyder jeg stillheten og naturen, så lenge det ikke er fare for at teltet blåser et vist sted. Har hendt jeg har hatt med meg noen enkle oppgaver på rolige kanoturer, som bl.a. forming av knivskaft, kun med kniv. Radio i div. størrelser (avhengig av tur) har jeg med, tilfelle det er dekkning. Da er værmeldig viktigst, dernest nyheter og kanskje musikk program. Men stillhet er en fryd, så  den blir minimalt brukt. Mobil er avslått, hvis den i det hele tatt er med på turen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.