Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som vil anbefale turer/opplevelser i Lofoten? :)


leerj

Anbefalte innlegg

Annonse

Anbefaler virkelig å dra til Reine. Det blir kanskje litt utenfor der dere skal være, men. Ta båt fra Reine og gå over til Bunesstranda. Hvis dere vil ha en luftig topptur er Helvettestiden fantastisk. Denne turen kan man ta som dagstur, men den blir ekstra fin med en overnatting på stranda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten ubegrenset med muligheter. På Vestvågøy er Skottind et must. Kanskje dere bor like i nærheten, fra feks Ballstad er det bare å surre på seg skoene. Men som Mandarin er inne på, jo lenger ut/vest man kommer, dess mer spektakulært blir det. Inn Kjerkfjorden fra Reine og feks over på Yttersida til Bunes som nevnt. Men turen fra Vindstad, også inne i Kjerkfjorden, over til Hermannsdalen er kanskje min favoritt. Og litt mere tur. Men det eneste rådet du egentlig trenger, er å finne en tur som tar dere ut på yttersiden av Lofoten. Stikkord; mindre folk, mindre slitt, ikke biler etc og midnattsol rett i havet (!). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Takk for gode tips jeg skal ta til meg disse til neste gang jeg drar dit om ikke så alt for lenge! ! Turen er nå vel overstått! Ble noen fine netter i telt i Moskenes området og noen litt mer "komersielle" toppturer, vi var jo ganske mange som dro, så det ble best slik. Hadde 4 dager med over 20 varmegrader og blå himmel, solet oss på Hauklandstranda kl1800 i 25 grader den ene kvelden  :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.