Gå til innhold
  • Bli medlem

Synken - Vikbekkfjell


RSH

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg tenker meg en helgetur til Synken og Vikbekkfjell til helgen. Ser på div. "snøkart" på nettet at det er flere bare steder innover (ikke falig å måtte gå over noe snø).

Er det noen som har vært der oppe i det siste og kan si noe om forholdene? Noen som kan bekrefte at isen har gått på de aller fleste vannene rundt Reksjå o.l?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, RSH skrev:

Hei,

Jeg tenker meg en helgetur til Synken og Vikbekkfjell til helgen. Ser på div. "snøkart" på nettet at det er flere bare steder innover (ikke falig å måtte gå over noe snø).

Er det noen som har vært der oppe i det siste og kan si noe om forholdene? Noen som kan bekrefte at isen har gått på de aller fleste vannene rundt Reksjå o.l?

Gjett om ikke jeg også venter spent på svar. Hva skal du fiske med? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Tom42 skrev:

Gjett om ikke jeg også venter spent på svar. Hva skal du fiske med? 

Moro at fler er på!

Det er vel sluk og spinner som ligger i boksen. Sølvkroken spesial sluk (messing og rød); spinnere i både sølv med røde prikker, svarte med gule prikker.

Hva med deg?

Håper noen kan gi oss tilbakemelding på været :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, RSH skrev:

Moro at fler er på!

Det er vel sluk og spinner som ligger i boksen. Sølvkroken spesial sluk (messing og rød); spinnere i både sølv med røde prikker, svarte med gule prikker.

Hva med deg?

Håper noen kan gi oss tilbakemelding på været :)

Jeg har nok ikke anledning før på mandag, men har du en god tilbakemelding så drar jeg.  Kommer også til å følge med på Yr.no og er spesielt interessert i vindretningen.  Kommer nok også til å prøve flue, men hvem aner jeg ikke så tidlig i sesongen.  kanskje noen kan komme med et par tips. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tom42 skrev:

Jeg har nok ikke anledning før på mandag, men har du en god tilbakemelding så drar jeg.  Kommer også til å følge med på Yr.no og er spesielt interessert i vindretningen.  Kommer nok også til å prøve flue, men hvem aner jeg ikke så tidlig i sesongen.  kanskje noen kan komme med et par tips. 

Det var da voldsomt til lengsel, siden innlegget kom to ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.