Gå til innhold
Det er 761 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

Skal i sommer gå Pilegrimsleden fra Oslo til Trondheim. Planlegger å starte med Gudbrandsdalsleden øst til Hedmarken (Hamar-traktene), og deretter ta oss til Rena og gå Østerdalsleden derfra. Lurer nå på om noen vet en rute fra Hamar til Rena som ikke involverer å følge bilveier størstedelen av ruta; er allerede klar over muligheten for å gå til Lillehammer og følge birkebeinernes fotspor til Rena, men er det noen glemte stier som for eksempel går fra Hamar til Rena om Elverum?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte og glemte.. Men du kan gå til gåsbu eller komme deg til der rondanestien krysser rv25 og gå rondanestien til bjønnåsberget. Der krysser birkebeiner stien

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er 761 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Lignende innhold

• Av Ullski
      Heisann!
      Da er nødvendig utstyr kjøpt inn, og jeg har endelig overtalt fruen til å være med på en tur med et par overnattinger. Vi flytter fra Bergen til Lillehammer for å studere i begynnelsen av august og har begynt å se litt på områder i noenlunde nærhet.
      Jeg fant denne rundturen i Rondane: Skjult lenke - logg inn for å se den og synes den så veldig fin ut med tanke på lengde og terreng.
      Noen som har erfaringer med dette området? Noe vi bør være obs på?
      Takk for all hjelp på forhånd
    • Av kravnan
      Vi er et par som bor i Oslo og ønsker å ta en telttur i Kristi Himmelfarts helgen (onsdag-søndag). Vi ønsker å gå fottur. Ski er uaktuelt. Vi kan ta tog eller bil og tenker maks 5 timer unna. Vi er åpen både for å gå med teltet på etapper eller å ha «basecamp» som et utgangspunkt for dagsturer. Årstiden (snø) krever en tur i lavere terreng. Hvor finner vi dette? Vi trenger tips! 
    • Av Thomas_B
      Noen som har gått Utladalen, fra Sognefjellshytta og ned til Øvre Årdal? Har tenkt å ta turen i sommer. Er det fine teltplasser på denne ruten?
    • Av Largo
      Jeg skal gå fra Østfold og nordover. Finnskogleden, Trysil området og Femunden. Tenkte å starte tidlig i mai i Østfold og gå mot nord. Jeg er ikke fra østlande, og jeg er litt usikker på snøforholdene på den strekningen. Særlig i år tenker jeg det kan bli en utfordring med snø i marka og oppe i høyden i mai.  Er det noen som er mer kjent med landet langs grensen i Østfold og Hedemarkens som kan gi noen råd med tanke på snø i mai?Jeg tenker å gå til fots selvsagt. 
    • Av rayun
      Trenger tips her folkens,
      Legg kartet på gulvet, eventuelt bruk PC og tenk deg en linje mellom Noresund og Kinsarvik.
      Sett at du så skulle bruke beina, full oppakning og så gå fra øst mot vest. Hvilken rute ville du valgt for med minst mulig energibruk å entre Hardangervidda for et godt utgangspunkt videre vestover?
      Egne erfaringer vil skåre høyt, tett fulgt av synsing i alle varianter  
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.