Gå til innhold
  • Bli medlem

Suunto Peak vs Suunto Vertical


Anbefalte innlegg

Har kikket på Suunto'ene og kommet frem til at jeg veldig gjerne vil ha en slik :). Men hvilken?

Ambit 3 Peak har desidert best batterikapasitet, det teller mye. Men så ser jeg at Ambit 3 Vertical regnes som mer "tur-klokke", og det er jo fortrinnsvis på langtur jeg skal bruke den. Vertical har funksjonene "ruteplanlegging med høydeprofil" og "rutens høydeprofil vist i graf-form" på klokka, funksjoner jeg tror kan bli kjekk å ha men som Peak-modellen dessverre mangler. Utover det ser de nokså like ut på annet av funksjoner.

Noen som har erfaring med begge disse og kan fortelle meg hvorfor den ene foretrekkes fremfor den andre?

Eller noen som har en av dem og kan fortelle litt om klokka brukes til annet enn en klokke på tur. Så langt har jeg klart meg fint med Garmin Oregon og kart/ kompass, men gadget-woman i meg sikler altså nå på Suunto ;)...

Endret av Catwoman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.