Gå til innhold
Fimax

Røverkjøp og gode tilbud

Anbefalte innlegg

Jeg tror det er litt uvanlig at alle Hillebergtelt er på 25%. I tillegg også alt fra Exped på 25%. Bruk rabattkode Telttur i handlekurv for å få rabatten din. Tilbudet gjelder tom 6.5.16

Skjult lenke - logg inn for å se den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kartbutikken har 15% på Skjult lenke - logg inn for å se denogSkjult lenke - logg inn for å se den i Plast.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor kjent det er men Skjult lenke - logg inn for å se den har 25% på en del kjente merker - slik som Norrøna og Arcteryx klattermusen og Lundhags. Rabattkode 2520. Koden gjelder ikke nedsatte varer og den gjelder bare ut dagen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rottefella BC Magnum kr. 350 på G-Sport:

Og ja, det er for et par. Jeg har akkurat kjøpt et par på Lade i Trondheim.

Endret av atari

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fjällräven Björn bukse selges på skittfiske.no for 499,- Billigste pris på nett er fra fjellsport.no med 1760,- (inkl. ff rabatt).

Kun str. 52, 54 og 56 dog.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjult lenke - logg inn for å se den har 20% rabatt på hele butikken(med noen få unntak). Det fine er at hvertfall på de produktene jeg har testet så får man fjellforum-rabatten på 15% i tillegg som vil si totalt sett 32 % rabatt for oss her ;) Løp og kjøp!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk fjellsportkoden til å fungere på Exped liggeunderlag, men ikke på andre ting jeg var interessert i. Sparte noen kroner likevel :-)

Takk for tipset @Nimrad! 20% visste jeg om, men ikke at fjellsportrabatten vår gjalt. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helsport Ringstind Superlight 1-2 for 3999,- på helsport outlet.

Orginalpris 5500,- (ish)

De hadde et par stk inne stod det. Brukt som demo og diverse. Så det er fortsatt mulighet å kjøpe!

Det er hvertfall 1 på vei i posten til meg!

Endret av Vestlendingen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Outnorth.no har tilbud på black diamond spot. 

Denne fikk best i test i VIllmarksliv. Synes det var en fin pris så skulle kjøpe en selv  Fikk en positiv overaskelse når jeg gikk inn å kjøpte den. Den koster nå bare 187 kr pluss frakt. 

Ligger vanligvis på ca 550 kr. 

Testen: http://www.hektapatur.no/pub_docs/files/tester/villmarksliv_10_2015_test_hodelykter.pdf

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

Ville bare tipse om at xxl selger jetboil zip til 329,- nå i disse dager.

I fysisk butikk kostet den 749,- men tilfeldigvis sto jeg i butikken og googlet, og fant prisen på 329,-.

Etter litt diskusjon med de ansatte fikk jeg rabatten. Endte opp med 3 stk :)

"dette kan ikke stemme. Det må være noe feil i systemet. Men men, prisgaranti er prisgaranti. ", sa de :)

Prisen ligger fortsatt på 329,- på nett. Løp og kjøp!

Endret av Dante

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Melding fra Admin. 

Når det postes i Røverkjøpstråden går/gikk det ut noen hundre eposter til folk som abbonerte på dette. Ved en liten feil ble alle abbonenter slettet - og for de som leser dette i dag som ønsker varsler må altså skrive seg på på nytt :) 

Screenshot_6.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider