Gå til innhold
  • Bli medlem

Røverkjøp og gode tilbud


Fimax

Anbefalte innlegg

Tusen takk for detaljert svar! Etter å ha lest mye på forumet i morgens, har jeg till slutt bestillt en Mountain Hardwear Beryllium M hos sportsdeal.no. Ser ut som det var den siste! Til 1500 kr i stedet for 4999, den en endra billegere en i andre land i Europa og USA! Den er til og med Proshell og ikke Performance. Men det var størrelsen M og jer er ikke helt sikker at den passer. Hvis ikke, så bruker jeg angreretten og sender den tilbake og da vil jeg sikkert vurdere å kjøpe den Haglöfs vi snakker om.

Eneste "problemet" (ut ifra det jeg leste på forumet) jeg ser med Haglöfs Inferno, er at den ikke har glidelås under armene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tusen takk for detaljert svar! Etter å ha lest mye på forumet i morgens, har jeg till slutt bestillt en Mountain Hardwear Beryllium M hos sportsdeal.no. Ser ut som det var den siste! Til 1500 kr i stedet for 4999, den en endra billegere en i andre land i Europa og USA! Den er til og med Proshell og ikke Performance. Men det var størrelsen M og jer er ikke helt sikker at den passer. Hvis ikke, så bruker jeg angreretten og sender den tilbake og da vil jeg sikkert vurdere å kjøpe den Haglöfs vi snakker om.

Eneste "problemet" (ut ifra det jeg leste på forumet) jeg ser med Haglöfs Inferno, er at den ikke har glidelås under armene.

Tror du gjorde et godt valg. Det er ofte billige gode GTX-jakker på salg. Like greit å få Proshell og glidelås under armene med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. Beryllium, det viser seg at til tross for stor og god hette, så mangler denne jakken en hals og noe som beskytter hake/munn. Cap`en på hetta er så stor og kraftig at man trenger nesten ikke briller i snøstorm, men man må ha balaklava/scootermaske til nese/munn/hake.

Jaggu godt at dette var en billig jakke, til ordinær pris ville det vært tidenes bomkjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen er på jakt etter sovepose for kalde forhold:

Mountain Hardwear Ghost SL 40 Sleeping Bag:

http://www.backcountry.com/outdoorgear/Mountain-Hardwear-Ghost-SL-40-Sleeping-Bag-40-Degree-Down/MHW0068M.html

490 $ er ikke dårlig - men dessverre 190 i frakt..

(490+190)*6*1,25 + eventuelt tollgebyr = 5100 + tollgebyr

Hos sportsnett er prisen 7999 kr

- LM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen er på jakt etter sovepose for kalde forhold:

Mountain Hardwear Ghost SL 40 Sleeping Bag:

http://www.backcountry.com/outdoorgear/Mountain-Hardwear-Ghost-SL-40-Sleeping-Bag-40-Degree-Down/MHW0068M.html

490 $ er ikke dårlig - men dessverre 190 i frakt..

(490+190)*6*1,25 + eventuelt tollgebyr = 5100 + tollgebyr

Hos sportsnett er prisen 7999 kr

- LM

Backcuntry.com har priset seg helt ut på fraktkostnadene. Anbefaler www.backcountrygear.com. De sender med USPS, som tar litt lengre tid, men koster ofte bare en brøkdel av hva backcountry.com forlanger. backcountrygear.com har ofte salg og gode tilbud. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la tilfeldig merke til at XXL har satt ned prisen på Helsport Rondane Light 3 telt til 2999,-

Dette må da være særdeles mye telt for pengene. Billigste jeg har sett en annen plass er 4499,-.

http://www.xxl.no/shopping/showitem.aspx?id=84725

Det er også et særedeles godt telt. Fikk sett det "in action" nå i helgen. Lav høyde, men dertil vindstabilt. Et liggetelt vil jeg si.

Her er mitt tips: http://www.steepandcheap.com/ selger varer i 20min-bolker. Ofte det dukker opp noen veldig gode kjøp der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Sjekk dagens røver på sportsnett. 36% på alpha pro shell bukse

Forøvrig, hvis man handler på sportsnett og kjøper ting på dagens røver, og kjøper feil str, får man da byttet uten å betale ekstra?

Hei.

Dersom de har igjen flere størrelser på plagget/utstyret kjøpt på dagens røver, er min erfaring at jeg har fått byttet plagget. Normalt har man dog ikke bytterett på ting kjøpt på salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig, hvis man handler på sportsnett og kjøper ting på dagens røver, og kjøper feil str, får man da byttet uten å betale ekstra?

Det vil jeg da tro - men om du ikke bor i nærheten av Oslo, så blir det fort litt penger til frakt.

- LM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.