Gå til innhold
  • Bli medlem

Røverkjøp og gode tilbud


Fimax

Anbefalte innlegg

Disse er tilsalgs i Norge også enkelte steder, men til en langt dyrere pris. Blant annet Brodder.no har disse til 599kr pluss frakt :shock:

wow... det var jeg ikke klar over og da er jo den prisen fra England ikke å forrakte. Skal bruke de når jeg jogger og går turer til fots i kulda her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne har blitt nevnt før men kan ta den en gang til. På https://ru.nkon.nl/ kan man få 16stk AA eneloop til €25.56 =188kr pluss €8.50 i frakt (med sporing) = total 62kr Altså 250kr totalt Eller 176kr totalt for 12. På de prisene er det også en liten rabatt om man betaler med kredittkort.

Ikke sikker på hvem som er billigst i Norge, men det billigste jeg fant var. Batterionline.no som tar 19kr pr stk(om du kjøper 12 eller flere 29kr/stk om du kjøper 4) = 333kr inkl frakt (A brev) for 16stk Japan photo tar 199kr for 4 :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

nei, men her er det på halve ;). Ikke funnet kviteringa på den heller så får vel ikke reklamert heller. Men nå har jeg i det minste det kompasset der som er bedre enn det jeg hadde. Og er jo 5års garanti på det selv fra England.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.ebay.co.u...984.m1497.l2649

SILVA RANGER COMPASS - rundt 190kr med frakt fra England. Fikk det selv nå og ser bra ut. Trengte å få skifta ut mitt som hadde klart å få seg en "boble" :)

*kjøpt*

biltemakompasset jeg har har snart mistet alle delene sine, kjøpte nytt kart nå i januar, men glemte å ta med kompass..

172kr ble jeg trekt, satser på det billigste fraktalternativet.

(Prisen fra xxl.no er 269,- + frakt)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISOGAISA skrev:




Villmarksbutikken.net ser ut til å ha noen skikkelige røverkjøp på gang, blant annet:

Fjällreven Iceland jakke tidl. 1799,- nå 399,-

Kun størrelse small, men det opplyses om at den er unormalt stor, tilsvarende str large - muligens bakgrunnen for den ville prisen?

http://www.villmarks...n-Iceland-jakke

Small jakka var akuratt passe. Bruker medium normalt.

Takk for røverkjøptipset !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes brukerene av denne tråden burde legge inn enkeltprodukter til en bestemt tilbudspris, fremfor lange lister med produkter til liksom nedsatte priser. I fjellreven-listen (post 1662), finner i allefall ikke jeg noen jakke til 1799. Post 1664 er også bare millimetere unna spam, etter mitt syn.

Konkrete produkter er greit:

Crispi Skogshorn Plus - nedsatt 50% til 1249,-

Kayland Rival - nedsatt 50% til 999,-

Arcteryx Axios 50 - Nedsatt 35% til 1169,-

Ligger veldig mange tilbud på siden og jeg gidder ikke linke alle, så hvis man er på jakt etter noe annet får man gå inn og kikke selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frister å skille ut disse tollfaktaene i en egen tråd. Uansett - prøv å hold temaet for tråden siden den trigger mye oppmerksomhet - om det blir mye utenom er hele poenget med tråden borte.

Så for å leve opp til mitt innlegg selv - Gratis Bambussokker på http://kstrade.no/index.php/bambussokker (tok det fra en annen tråd)

Husk å avbestille etterpå - ja de har boksere etc også gratis - men da blir det porto på 29,- :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.