Gå til innhold
  • Bli medlem

Røverkjøp og gode tilbud


Fimax

Anbefalte innlegg

Annonse

Norrøna Vassfaret Goretex-dress til 999,-

Ved kjøp av komplett dress får man kjøpe en ekstra bukse til 300,-

Bukse: Str 52, 54 & 56

Jakke: S, XL og XXL

Går kjapt ut ettersom det har blitt sendt ut reklame i dag, og gjelder bare XXL i Kristiansand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dagens røver på sportsnett er Alti Greenland jacket. For de som tenker på å kjøpe ny tykk dunjakke for neste vinter, er dette tiden å gjøre det på. Ca halv pris, netsatt fra 4999 til 2599.

Jeg hadde selv tenkt å kjøpe jakka da den var nedsatt med 30%, men etter å ha prøvd den fant jeg ut at de dunjakkene jeg har nå fungerer bra nok. Helt sikkert en kanonjakke, men jeg hadde trodd Greenland var tykkere enn den var. Dessuten var ikke XXL så stor som jeg vil ha en slik jakke, den bør nesten være mulig å ta utenpå en f.eks. en skalljakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens røver på sportsnett er Alti Greenland jacket. For de som tenker på å kjøpe ny tykk dunjakke for neste vinter, er dette tiden å gjøre det på. Ca halv pris, netsatt fra 4999 til 2599.

Jeg hadde selv tenkt å kjøpe jakka da den var nedsatt med 30%, men etter å ha prøvd den fant jeg ut at de dunjakkene jeg har nå fungerer bra nok. Helt sikkert en kanonjakke, men jeg hadde trodd Greenland var tykkere enn den var. Dessuten var ikke XXL så stor som jeg vil ha en slik jakke, den bør nesten være mulig å ta utenpå en f.eks. en skalljakke.

Er selv en relativt stor mann på 191cm og 115kg, vil da XXL bli for smått altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv en relativt stor mann på 191cm og 115kg, vil da XXL bli for smått altså?

Jeg er 192 og 97, og syntes den var litt liten i størrelsen. Passer stort sett bra med XXL i de fleste merker f.eks. Norrøna, og XL i Arcteryx, men ME Greenland syntes jeg var svært i grenseland. Dersom man har bare en genser under er den nok helt fin, men dersom man skal ta den utenpå f.eks fleecejakke og skalljakke ved en pause i skikkelig vintervær tror jeg den blir for trang. Min CG Heli Arctic i XXL gir en helt annen "parkas" følelse enn Greenland, den føltes mer som en vanlig dunjakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 192 og 97, og syntes den var litt liten i størrelsen. Passer stort sett bra med XXL i de fleste merker f.eks. Norrøna, og XL i Arcteryx, men ME Greenland syntes jeg var svært i grenseland. Dersom man har bare en genser under er den nok helt fin, men dersom man skal ta den utenpå f.eks fleecejakke og skalljakke ved en pause i skikkelig vintervær tror jeg den blir for trang. Min CG Heli Arctic i XXL gir en helt annen "parkas" følelse enn Greenland, den føltes mer som en vanlig dunjakke.

Størrelseskart: http://www.oslosportslager.no/produkt/mountain-equipment-greenland-jacket-dunjakke-herre-8690.aspx

Kanskje gammel modell dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, det var litt negativitet... OK, ett sånt tilbud er Helsport Varanger 4-6 for 3799,- Står veil. pris 4999,- Er dette feil?

Dette er vel tråden om tilbud og røverkjøp, er det ikke? Tråden om lokale sportsbutikker vs nettbutikker både i hjemland og utland er en annen tråd. Tror denne tråden er ment for å hjelpe folk som er på utkikk etter utstyr, som vanligvis er kanskje i grenseland høyt priset, til å kunne få tak i dette utstyret for en billigere peng og spare nien kroner (eller få brukt akkurat de kronene man har). Jeg har iallefall handlet fra skittfiske.no ved flere anledninger, ikke bare når de er tilbudsvarer jeg ser etter, men når det gjelder fiskeutstyr som jeg ikke finner hos mine faste sportsbutikker hjemme. Får forøvrig også alltid bra service fra de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at du misforstod tonen i innlegget Kortbanebjørn. Jeg handler hos Skittfiske selv og la til avslutningskommentaren på grunn av debatten som går rundt dette med lokalbutikker som går dukken som følge av internetthandelen.

Men jeg mente det når jeg sa det ikke bare er tilbud, skittfiske priser seg skremmende lavt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merk dykk forskjellen på 'pris', 'veiledande pris' og tilbud. Veiledande pris er prisen produsenten har satt på produktet,

det er vanleg at butikkar sel varer til godt under veil. pris, utan at det nødvendigvis er på tilbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skarverennsbutikken!

Nå er Skarverennet over, og dette kommer bare en gang i året, men allikevel:

Under Skarverennet er det et fantastisk salg i Geilohallen hvor importørene benytter anledningen til å selge ut aller, aller siste rest (aller, aller siste mulighet...) av ski- og vintersports-utstyr.

Jeg pleier å samle opp mine behov i løpet av vinteren og handle der.

F.eks. kjøpte min venninne et par årets modell Åsnes fjellski for 500.-, veil. pris er 2600.-...

I år kjøpte jeg skibukse, luer, hansker og trøyer til ca 70% rabatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.