Gå til innhold
  • Bli medlem

Røverkjøp og gode tilbud


Fimax

Anbefalte innlegg

Annonse

Veldig mye bra i 2. etg på Anton i Bogstadveien. Fra 40 til 70% på jakker, bukser og litt anna i merkene Beerenberg, Sail Racing, Kjus, Phenix, Peak Performance, Mountain Works, Craft og Dæhlie. Selv kjøpte jeg ikke noe, men sikkert lett å finne noe bra hvis man trenger. I 2.etg har de tilbud på bl.a. Arcteryx Theta AR og SV, og Beta AR, til en veldig god pris (nedsatt ca 2000kr). Det var en annonse i Aftenposten i går, og tilbudene ligger også på Anton sine sider på facebook.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom XXL på NAF-huset i Oslo i dag. Plukket med meg Mountain Hardware Sub Sero SL dunjakke. Den var satt ned fra 4000 til 1500. 30%-70% på mye godsaker. De har 50% på alt av undertøy. En del utplukket. Lite large igjen, men mye medium.

50% på skistaver hos intersport er også en god deal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjällreven quest damejakker til salgs på coop sport på lade i Trondheim til 999,- Tror vanlig utsalgspris ligger på 3000,- Iallefall latterlig mye dunjakke for pengene! Klarer ikke å sy en billigere selv engang :shock: Kun store størrelser igjen, så det er ikke noe problem for oss menn. Ikke de råeste tekniske løsningene, men at den er varm er det ingen tvil om. Så er det ikke til å komme unna at det er den første dunjakken jeg har prøvd som har fådd godkjenning fra dama...

Litt småkjedelig å kjøpe jakke som jeg sansynligvis ikke får bruk for før til neste vinter, men det er prisen jeg betaler for å være gjerrig.. :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.