Gå til innhold
ehegnar

Røverkjøp og gode tilbud

Anbefalte innlegg

Røverkjøp og gode tilbud tråden

Ideen med denne tråden er å dele gode tilbud man kommer over på nett/butikk med de andre på forumet, for å slippe
å betale i dyre dommer for utstyr du kunne fått mye billigere et annet sted.
Jeg tenker først og fremst på relativt store prisavslag på kvalitetsutstyr som har fått god kritikk.
Gode tilbud du kommer over på brukt/ubrukt utstyr på QXL.no, finn.no eller lignende kan også gjerne postes.

Posten skal inneholde:
- Navn på varen og pris (og originalpris)
- Link til varen eller sted og navn på butikk
- Grunnen til at det er et godt kjøp

Tilføyelse 20/11 2013 Eventuelle diskusjoner holdes i tråden Skjult lenke - logg inn for å se den  (admin KI)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tarptent har 10% avslag på visse modeller. Prisene til Tarptent er allerede veldig gode og de har så og si aldri tilbud, så hvis noen tenker på telt fra de så er det nå det er lurt å slå til :)

Skjult lenke - logg inn for å se den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper denne er innafor selv om det krever medlemskap og innlogging for rabattkode (mine sider DNT):

DNT har 50% på Bergans Snøhetta Jakke med Dermizak NX membran.

Jeg har en sånn, det er en rumpesid jakke med stormklaff og god hette (med brem med "innmat" av samme type som frontrstykket på en caps).
Herremodellen er litt stor i størrelsen. Eneste mangelen jeg kan komme på er at den ikke har heiskort-lomme på armen.
Tilsvarer noe a'la Arcteryx Theta AR i konstruksjon og utførelse (har enda større hette, og med lomme på armen).

Med 50% er det en bra skalljakke til prisen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Den 11/24/2016 at 23.49, Kjell Iver skrev:

Akkurat nå i kveld fungerer fjellforumrabatten på fjellsport sine sider også på noen rabatterte priser.. Klattermusen Freke (nedsatt 43%) til 3439,- er vel et røverkjøp..For de som trenger slikt..

Tips: det er slik i kveld også. En bukse som normalt er priset til 7500,- er nedsatt 40%. Så funker fjellforumrabatten på 20% oppå den. Prisen blir  da er 3599,20

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I disse romjulstider er det selvfølgelig gode tilbud over alt, men synes selv at to handler i dag taler for seg selv.

1. Boardshop : Skjult lenke - logg inn for å se den

de kjører, synes jeg ganske heftig kampanje på Patagonia.  Kjøpe selv en Nano air hoody til 949.  (Fjellsport har veiledende 2799,-)

Kjøpe pga. at man sier at jakken har god ventilering. Skjult lenke - logg inn for å se den

2. Ved Krogstadsenteret er det en Intersport butikk der man får igjen 400,- for hver 1000 lapp man kjøper for.  Her ble det et Silva exedition s  og aclima nettintrøye i ull til en samlet sum på 600,-!! ( mao. fikk jeg Aclima'n på kjøpet :)  )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke akkurat friluftsliv, men mange planlegger sommerens turer og rimeligere flybilletter kan jo være ok. 

F.eks. Oslo - Lofoten (Leknes eller Svolvær  til 850,-).

Reiseperiode: 1. mars t.o.m. 28. oktober 2017 

Bestill senest: kl. 23:59 søndag 8. januar 2017

Priseksempler: (søk i bookingskjema over for å se priser dersom ønsket rute ikke står i skjema under-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Norrøna bitihorn alpha60 Jacket (M)

til 999.- hos Brukås sport.

Veiledende er 2599,-

Ettersom jeg har kjøpestopp på friluftsutstyr går dette på budsjettet for treningsjakke :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke hundre prosent sikker, men tror 1799 er et godt tilbud på Exped Scout Hammock UL med tarp:
I hvert fall det billigste jeg klarer å finne nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så dersom det er aktuelt, Skjult lenke - logg inn for å se den.....

30% avslag ca på min gode venn vintersoveposen fra Mammut Denali. 

Det her er mye vintersovepose for pengene i flere betydninger! 

Endret av Espen Ørud

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nå igjen ett par Åsnes Breidablikk i 200cm lengde på "Sportshuset Outlet" bak Oslo City. Dem skulle ha 1500,- for skiene og 300,- for binding. Kjøpte også 60mm kortfeller til 200,- men dette var det siste paret. Forøvrig var det en del andre fjellski der også til sikkert like bra priser.

Endret av Twistar
Skrivefeil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.