Gå til innhold
  • Bli medlem

Røverkjøp og gode tilbud


Fimax

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg fikk fjellsportkoden til å fungere på Exped liggeunderlag, men ikke på andre ting jeg var interessert i. Sparte noen kroner likevel :-)

Takk for tipset @Nimrad! 20% visste jeg om, men ikke at fjellsportrabatten vår gjalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helsport Ringstind Superlight 1-2 for 3999,- på helsport outlet.

Orginalpris 5500,- (ish)

http://www.helsport.no/ringstind-superlight-1-2-green-2096

De hadde et par stk inne stod det. Brukt som demo og diverse. Så det er fortsatt mulighet å kjøpe!

Det er hvertfall 1 på vei i posten til meg!

Endret av Vestlendingen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Outnorth.no har tilbud på black diamond spot. 

Denne fikk best i test i VIllmarksliv. Synes det var en fin pris så skulle kjøpe en selv  Fikk en positiv overaskelse når jeg gikk inn å kjøpte den. Den koster nå bare 187 kr pluss frakt. 

Ligger vanligvis på ca 550 kr. 

 

Testen: http://www.hektapatur.no/pub_docs/files/tester/villmarksliv_10_2015_test_hodelykter.pdf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Ville bare tipse om at xxl selger jetboil zip til 329,- nå i disse dager.

I fysisk butikk kostet den 749,- men tilfeldigvis sto jeg i butikken og googlet, og fant prisen på 329,-.

Etter litt diskusjon med de ansatte fikk jeg rabatten. Endte opp med 3 stk :)

"dette kan ikke stemme. Det må være noe feil i systemet. Men men, prisgaranti er prisgaranti. ", sa de :)

Prisen ligger fortsatt på 329,- på nett. Løp og kjøp!

Endret av Dante
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melding fra Admin. 

Når det postes i Røverkjøpstråden går/gikk det ut noen hundre eposter til folk som abbonerte på dette. Ved en liten feil ble alle abbonenter slettet - og for de som leser dette i dag som ønsker varsler må altså skrive seg på på nytt :) 

Screenshot_6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.