Gå til innhold
  • Bli medlem

Røverkjøp og gode tilbud


Fimax

Anbefalte innlegg

Annonse
  • 3 uker senere...

skroll nedover på første siden så står det hva de har igjen. Bestilling må tas over mail. Ser nå at på disse prisene er det 100kr i frakt for små pakker og 200kr for ski etc Det står både amundsen og ingstad i noen forskjellige lengder til 1600 og 1850kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom XXL Haugesund i går, og der hadde de noen få Mountain Hardwear Monkeyman fleecejakker til bare 300 kr. Farge svart og str. S og M. Grunnen til at de selger disse jakkene så billig er at de skal slutte å føre dette MH. På Sportsnett er denne jakka priset til 1599 kr. Sikkert flere XXL butikker enn Haugesund som har denne på salg.

Jeg har jentejakka i Monkey og det er virkelig ei super jakke, sykt varm og deilig myk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marmot Minimalist Paclite, kr.899,-

http://www.xxl.no/klaer/herre/jakker/minimalist-jakke-herre-1069675

Jeg kjøpte den i dag og det virker som en god jakke til en veldig god pris.

Hehe, litt skeptisk til denne når eg les produktteksten: "- PitZips ™ - Underarm glidelås som strekker seg inn i kroppen for Aggressive Utlufting". :P (vonar det berre er ukritisk bruk av google translator her...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ute.no arrangere Sommersportsmessa 2011 i Trondheim Spektrum 28-30. April.

Torsdag 14-20, Fredag 14-20 og Lørdag 10-17.

Ta en titt på programmet og gode tilbud hær! --> http://ute.no/ssm-avis-sommersportsmessa-2011-nett.pdf

Er du friluftsinteresert er dette "the place too be!"

Hehe 10 pakker Real Turmat til 600,- er messetilbud

XXLpris = 590,- for 10 middager :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg en Ajungilak Light Pump Mat hos XXL for 799,- synes den virker like bra kvalitetsmessig som Exped, men veier halvparten og har en r rating på 4.1

Har prøveligget det og er storfornøyd! Ser det selges for 1499 andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ingen informasjon vedr. pris på frakt..

Du er fullstendig blind.................

* Spesielle fraktbetingelser:

Alle varebestillinger sendes som postoppkrav inntil løsningen for kortbetaling er på plass. Fraktkostnader faktureres etter Postens portosatser, og legges på oppkravsbeløpet i etterkant av bestilling. Uavhentede sendinger etterfaktureres med 500,- for å dekke våre utgifter.

* Frakt:

Kr. 0,00: Kr. 0,00:

Ungen jeg ikke har på 3 år hadde lagt merke til det der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tilfeldignavn

Du er fullstendig blind.................

* Spesielle fraktbetingelser:

Alle varebestillinger sendes som postoppkrav inntil løsningen for kortbetaling er på plass. Fraktkostnader faktureres etter Postens portosatser, og legges på oppkravsbeløpet i etterkant av bestilling. Uavhentede sendinger etterfaktureres med 500,- for å dekke våre utgifter.

* Frakt:

Kr. 0,00: Kr. 0,00:

Ungen jeg ikke har på 3 år hadde lagt merke til det der :-)

Blind er jeg ikke.

Normalt sett blir frakt og evt. gebyr kalkulert ved registrering av ordre. Å vise til Posten sine satser er lite nyttig/oversiktelig.

Hvorfor sender de i oppkrav når de samtidig har logo fra Visa og MasterCard nederst på sida?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blind er jeg ikke.

Normalt sett blir frakt og evt. gebyr kalkulert ved registrering av ordre. Å vise til Posten sine satser er lite nyttig/oversiktelig.

Hvorfor sender de i oppkrav når de samtidig har logo fra Visa og MasterCard nederst på sida?

Det der (svaret du fikk) var ved registrering av ordre. Frakt ble null på Fjellreven skule Shape 2, er ikke i mot gratis frakt på dyre ordrer jeg..

Leste du ikke svaret du fikk heller? Jeg forklarte nettopp VISA \ Mastercard spørsmålet ditt under *Spesielle fraktbetingelser

*A l l e v a r e b e s t i l l i n g e r s e n d e s s o m p o s t o p p k r a v i n n t i l l ø s n i n g e n f o r k o r t b e t a l i n g e r p å p l a s s *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.