Gå til innhold
  • Bli medlem

Røverkjøp og gode tilbud


Fimax

Anbefalte innlegg

Annonse
Enig med Knadne her. Har kjøpt inn en del Exped Fold drybag fra UK grisebillig, men er ikke helt fornøyd. Det skal være rimelig vått før det blir et problem, men poenget er jo at det skal være HELT tørt.

I begynnelsen skulle det være rimelig vått før det var noe problem, men når de begynner å bli gamle lekker de som tøyposer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk tips om Inuk Vanntette Pakksekker, de har de på prima villmark.

veldig billige og de virker gaske greie.

Noen som har prøvd de

Fungerer fint, men de revner etter hvert. Sea-to-Summit posene er noe lettere, men punkterer like fort som Inuks poser (har 6 inuk poser og 8-10 StS, som jeg har brukt de siste 10 åra). Har enda ikke ødelagt Piteraq-posene mine, men de er til gjengjeld svinedyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sportshuset har soveposekampaje, lever din gammle sovepose og kjøp en ny til 399, soveposen virket helt grei til de litt varmere årstiden.

det var en type Ajungilak sovepose.

tenkte jeg skulle opp å bytte mine gammle slitte poser, blir fine jule gaver alle liker jo soveposer.

de gammle posene går til frelsearmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fra bokklubben villmarksliv er bare å styre unna. Har 5 slike og de er ikke mye solide!

Den første begyne å "flasse" av innvendig etter 3 gangers bruk. Og de andre fulgte raskt etter.

Så nå er de kun brukanes til å komprimere ting i.

Hm... Det må være en annen type enn de jeg har. Mine flasser ikke. Fungerer helt fint. Vanntette, men ikke parfintette....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Platou Sport har handleaften for medlemmer av Bergen Turlag/DNT Onsdag 18. November, 18:30-22:30. (både Fjøsanger og butikken i byn)

Man får bl. a. Norrøna Trollveggen GTX Pro-Shell Jakke til 3000 kroner og K2 Coomback til 3499 (kun ski)

I tillegg til 20% avslag på ordinært prisede varer fra Arc'Teryx, Berghaus, Fjällräven, Norrøna, Patagonia m. fler.

Til de av de dere som ikke vet helt hva de har, så har de en rekke ryggsekker og bekledning av både Arc'Teryx og Norrøna som faller inn under 20%-rabatten.

Hadde jeg bare hatt masse penger selv... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.