Gå til innhold
Halkatla

Liten tur nær Østfold/Oslo?

Det er 774 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

Jeg og samboeren har lyst til å gå litt i fjellet en dag, og lurer på om noen har tips til steder innenfor kjøreavstand fra Fredrikstadområdet? Selve gåturer bør ikke ta mer enn 2-4 timer maks, og det samme går vel for kjøreavstanden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrim er helt topp, men den store høyfjellsfølelsen får du ikke. Kan uansett varmt anbefales. Flott blanding av skog og fjell med massevis av gode fiskevann og fine teltplasser :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er 774 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Lignende innhold

• Av Kagge
      Merka på sist tur at stingene til sålen på crispi sydpolen skoa mine startet å rakne. Og trenger derfor å få reparert disse før neste utfart. Jeg har prøvde å finne noen som kan reparere 75mm sko i Oslo, men alt jeg har kommet fram til er at jeg må til Hemsedal. Er det noen her som vet om en skomaker i Oslo området som fikser 75mm sko?
    • Av Utpåtuuur
      Hei! Jeg lurer på om noen vet om andre steder å gå topptur på ski andre steder enn norefjell, men ikke lengre unna? ☺️ 
    • Av Annajoh
      Hei!
      Mulig feil sted å spørre, men prøver meg uansett! Jeg er med og arrangerer et utdrikningslag som skal foregå i marka. Vi tenker å leie en hytte i oslomarka en plass, og arrangere morsomheter og/eller prøvelser som hele utdrikningslaget kan delta i. Noen som har noen spennende forslag til aktiviteter? En "voksen" vri på natursti eller noe liknende i marka? Dette skal skje tidlig i august, så vi satser på nogenlunde varmt vær!
      alle forslag mottas med takk!
    • Av john85
      Hei,
      Har dere noen forslag til flotte dagsturer evt fjellturer i Oslo-området (minus vikerfjell) ?
      Jeg har bil. Gjerne for par.
    • Av Lisbre
      Ikke akkurat fjellvandring, men når man bor i Oslo rekker man ikke alltid komme seg til et fjell om helga er kort.
      Jeg lurer derfor på om noen har noen fine tips til rundturer med litt utsikt og teltmuligheter i Øst-/Nordmarka, hvor det kanskje ikke er alt for mye folk?
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.