Gå til innhold
  • Bli medlem

Inno bombarda


tiestot

Anbefalte innlegg

Hei jeg har kjøpt den nye Inno bombarda det er en kjempe dupp og fiske med problemet mitt med den er at når jeg skal feste fluorcarbon fortommen i duppen så tåler den nesten ingenting, på ene siden der jeg skal feste firelinen er det en svivel men på andre siden er det bare et hull i plastpinnen og det virker som den blir veldig kvass, skal ingenting for og slite den, jeg bytta ut den fluorcarbon jeg kjøpte i fjor med en litt sterkere Soldarini 0.221 6.8 kilo, da tålte den mere ivertfall på flua, Men der jeg fester fortommen blir det veldig svakt skal ingenting for og slite knuten noen som har en løsning på dette probemet? og er det flere som bruker denne duppen? 

inno.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hej . For at få en stærk Fortomme binder du en Rapala knot hvor der er en lille loop / løkke i INNO øjet , så har du stor knude styrke og dit problem er løst.

Knæk & Bræk . Martin . www.Bombardshop.com

Rapala knude.gif

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.