Gå til innhold
tiestot

Inno bombarda

Anbefalte innlegg

Hei jeg har kjøpt den nye Inno bombarda det er en kjempe dupp og fiske med problemet mitt med den er at når jeg skal feste fluorcarbon fortommen i duppen så tåler den nesten ingenting, på ene siden der jeg skal feste firelinen er det en svivel men på andre siden er det bare et hull i plastpinnen og det virker som den blir veldig kvass, skal ingenting for og slite den, jeg bytta ut den fluorcarbon jeg kjøpte i fjor med en litt sterkere Soldarini 0.221 6.8 kilo, da tålte den mere ivertfall på flua, Men der jeg fester fortommen blir det veldig svakt skal ingenting for og slite knuten noen som har en løsning på dette probemet? og er det flere som bruker denne duppen? 

inno.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda har abu sine også men likte inno duppen eneste problemet er måten og feste forfangen skulle vært en svivel heller

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner ikke til akkurat denne, men er ikke mulig å sette på svivel/splittring først for så å knyte fortommen i den? 

Endret av k1t

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hej . For at få en stærk Fortomme binder du en Rapala knot hvor der er en lille loop / løkke i INNO øjet , så har du stor knude styrke og dit problem er løst.

Knæk & Bræk . Martin . www.Bombardshop.com

Rapala knude.gif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Lignende innhold

• Av Fiskegal
      Jeg lager en del tur- og fiskefilmer. Tenkte å bare starte en tråd her hvor folk kan dele eventuelle videoer de lager.
    • Av Thomas Rekdal
      Hei,
      Tenkte å ta en overnattingstur i Nordmarka i helgen.
      Starter turen fra Songsvann, supert om det er et fiskevann i nærheten også.
      Noen som har noen forslag? 
    • Av UTE avdelingen
      Varm sommer der fjellvann og snø gir god nedkjøling. Flelktur til fiskevann, fisk på kroken. Husky møter sau.... og mye annen moro! Bli med på tur!
    • Av Fiskeren Jonny
      Da jeg har en tur under planlegging tok jeg med guttungen og stakk innom den lokale fiskesjappa i byen. Planen var å se på litt fiskeutstyr og få litt tips.
      Vi endte opp med at guttungen plukket ut litt sluker for fiske i ferskvann.
      Det ble følgende sluker:
      Møreungen Nordlys 7 gr.
      Møreungen Nordlys 12 gr.
      Møresilda 6 gr.
      Stingsilda Holo 7 gr.
      Søvik sluken 8 gr.
      Vibrax Blue Fox 6 gr.
      Se bilde!
      Noen som har erfaring med disse?

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.