Gå til innhold
  • Bli medlem

Rimelige pakkposer?


ViktorS

Anbefalte innlegg

Annonse
2 timer siden, tklami skrev:

Jeg vet biltema hadde ok poser for et år siden. De var rimelige, lette, og holder enda tett for min del. Så kvaliteten virker og ok på dem

Jeg så disse hos en kompis og de virket jo svært bra til den prisen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, tklami said:

Jeg vet biltema hadde ok poser for et år siden. De var rimelige, lette, og holder enda tett for min del. Så kvaliteten virker og ok på dem

Har også et par av disse tynne grønne sil nyl fra Biltema. Like tynne som STS ultra sil. Kjempefornøyd med kvalitet og pris.

3 hours ago, steingrd said:

Har kjøpt plenty med pakkposer på Aliexpress som @Nimrad lenker til, de er helt fine de og anbefales. Utrolig billig :) 

Linken åpner bare "dry+bag" så det er vanskelig å vite vekt/ kalitet på de dere har kjøpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, 7homas said:

Linken åpner bare "dry+bag" så det er vanskelig å vite vekt/ kalitet på de dere har kjøpt.

Jeg har ikke kjøpt noen derfra selv enda da jeg kun har dry-bags som kan brukes til andre ting også (pute, pumpe til liggeunderlag, nødbivy osv), men nå har nå f.eks. det øverste treffet hele 2500 ratings fra kunder så man kan jo starte der kanskje. Vekt står som oftest oppgitt. Jeg endte som sagt opp med å kjøpe noe annet, men da må man også opp i pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.