Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvordan pakke sekken kompakt?


hgmann

Anbefalte innlegg

20 hours ago, ViktorS said:

Har en greie om at hvis jeg må ha ting hengende utpå sekken, er sekken for liten:) eneste jeg har utpå min atmos65, er skalljakka som ligger i nettinglomma, og fiskestanga i sidelommene. Alt annet nedi sekken eller i lommene.

Hva memer du med "hengende utenpå" da? Ting som henger løst og dingler eller ting som ligger i nettinglomme? Mange sekker er jo designet med store stretchlommer så å ikke bruke dem er jo bortkastet - da kan man like gjerne kjøpe en sekk uten nettinglommer.

SIden du kommenterer rett under bildet mitt, får jeg spesifisere at kartmappa bare hang der mens jeg tok bildet. Mens jeg går er den festet foran på skulderremmene med kartet opp-ned så jeg kan sjekke og bekrefte hvor jeg er ofte uten å løsne kartmappa. Pauseunderlaget og crocs er festet med shock cords så de rører seg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.