Gå til innhold
  • Bli medlem

Gausdal Vestfjell - Verdt turen?


Anders Eriksen

Anbefalte innlegg

Hei.

Sitter her så smått å planlegger sommerens turer. Av en eller annen grunn som jeg ikke kan forklare har Gausdal Vestfjell vært et område jeg har ønsket å besøke i lengre tid. Turen skal etter den særdeles lite detaljerte planen vare fra 7 til 10 dager. Er det noen som er kjente i området som har en formening om at dette er et område verdt å besøke? Gjerne med tips om rute, startsted,om fine områder og hvor folksomt det er her sommerstid. Egentlig det meste av info som kan være relevant for meg:)

Fiske blir som alltid viktig og jeg tar gjerne i mot tips om gode plasser, om de finnes? Send på PM om du ikke vill dele i offentligheten. 

Er åpen for alle innspill og meninger så ikke vær beskjeden:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Langlonen er verdt et besøk med fluestanga! Jeg må innrømme at jeg har en diagnose når det gjelder fisking, så det jeg har sett av Gausdal Vestfjell, er stort sett Langlonen og et par andre strekker litt lengre opp i vassdraget. Skal dit til sommeren!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.
Gausdal vestfjell er fint.
- Liomseter er godt utgangspunkt og du kan gå så langt beina orker.
- Kittilbu er fint om du ikke har vært der.
- Mange er glad i Revsjøen.
- Vil du på en topp er Spåtind i Synnfjellet fint en solskinnsdag =)
- Ellers skal det være fin fisk her om du er så heldig å få napp: http://www.gausdal-fjellstyre.org/index.php?option=com_content&view=article&id=27:megrunnsbua&catid=10&Itemid=150

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18.5.2016 at 18.45, Bergmann skrev:

Langlonen er verdt et besøk med fluestanga! Jeg må innrømme at jeg har en diagnose når det gjelder fisking, så det jeg har sett av Gausdal Vestfjell, er stort sett Langlonen og et par andre strekker litt lengre opp i vassdraget. Skal dit til sommeren!

 

22 timer siden, Myrtus skrev:

Hei.
Gausdal vestfjell er fint.
- Liomseter er godt utgangspunkt og du kan gå så langt beina orker.
- Kittilbu er fint om du ikke har vært der.
- Mange er glad i Revsjøen.
- Vil du på en topp er Spåtind i Synnfjellet fint en solskinnsdag =)
- Ellers skal det være fin fisk her om du er så heldig å få napp: http://www.gausdal-fjellstyre.org/index.php?option=com_content&view=article&id=27:megrunnsbua&catid=10&Itemid=150

Takk for info:)

Bare å komme på banen om noen flere har noen tips. Aldri lett å finne ut hvor sommerens langtur skal gå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.