Gå til innhold
  • Bli medlem

Små hull i innerduken på Helsport fjellheimen xtrem 3 camp


Anbefalte innlegg

Kjøpte i vinter ett Helsport fjellheimen xtrem 3 camp som i dag skulke få sin første natt ute. Ble mildt sagt meget overrasket da jeg oppdaget flere små hull i området rundt borrelåsen på dør i innertelt. Er det virkelig meningen at borrelåsen her skal kunne ligge å gnage på teltduken? Må døren være rullet sammen for at borrelås ikke skal ligge mot innerteltet?
 

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 3 måneder senere...

Litt info for de som kan komme til å lese denne tråden senere.

 

Sendte Helsport mail like etter denne tråden ble startet, fikk raskt svar og adressen til serviceavdelingen deres for reklamasjon. Vært mye på reise/jobb etc i det siste så tok litt tid før jeg rotet meg til å sende avgårde innerteltet. For 1,5 uke siden fikk jeg postet det og i dag kom innerteltet i retur, meget fornøyd med hvor raskt de jobber. Helsport har byttet ut hele døren der borrelåsen hadde skadet stoffet og montert på andre del av borrelås slik at den kan  beskyttes så den ikke gjør skade igjen. (Burde vært slik fra første stund så håper og regner med de endrer design etterhvert)

Terningkast 6 på service

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.