Gå til innhold
  • Bli medlem

Off the beaten path in femundsmarka


Thomas E

Anbefalte innlegg

Skal ha en ukestur til Femundsmarka i sommer og prøver å undersøke hvor man kan komme seg litt utenfor områdene hvor "alle" er. Noe om kanskje hjelper er at jeg (gud forby) reiser uten fiskestang, så jeg er ikke avhengig av noe fiske. Jeg skal bare nyte livet og stillheten. Jeg har hørt at jeg bør holde meg unna Røavassdraget og hadde nettopp et gjensyn med Monsens tur fra NRK hvor han påsto han skulle reise til mindre befolka områder og så vidt jeg kunne se på kartet var hans rute øst for nordlige deler av Femunden.

Noen kjentfolk som har noen gode tips for hvor jeg kan traske rundt? Jeg er ikke redd folk, men foretrekker å campe alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med en tur opp på Store Svuku? Det er jo generelt mindre folk jo lenger inn mot grensa du kommer. Øvre deler av Grøtådalen og Vonsjøtraktene er personlige favoritter. Ikke akkurat urørt terreng, men ganske lite folk. Ellers sies det jo at områdene nord for Røa mot Muggsjøene skal være fine, uten at jeg selv har vært der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.