Gå til innhold
TEEDJAY

Hver dag i mai

Anbefalte innlegg

Hei :) 

Dessverre ikke mitt prosjekt, men jeg synes at dette er noe alle (meg selv inkludert) burde få til minst en gang i året :) 

Stilig prosjekt av en jente som bor i Stavanger. Hun skal sove ute hver eneste natt i mai, på forskjellige steder, samtidig som hun går på jobb  som vanlig. 

Skjult lenke - logg inn for å se den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
6 minutes ago, TEEDJAY said:

Hei :) 

Dessverre ikke mitt prosjekt, men jeg synes at dette er noe alle (meg selv inkludert) burde få til minst en gang i året :) 

Stilig prosjekt av en jente som bor i Stavanger. Hun skal sove ute hver eneste natt i mai, på forskjellige steder, samtidig som hun går på jobb  som vanlig. 

Skjult lenke - logg inn for å se den

Sinnsykt kult prosjekt, så utrolig bra :D  Kudos til henne som slår et slag for friluftslivet i hverdagen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
9 minutes ago, Gittiamo said:

Utrolig kult. Håper mange får med seg bloggen. 

Skulle ønske jeg var tøff nok, men å campe alene rundt Sognsvann frister lite... 

Kan få mange nye, spennende venner med kreative yrkesvalg og utenlandsk bakgrunn da ;) Men nei, det er helt uaktuelt å campe der, men det finnes sikkert steder i kjøreavstand der man kan campe. En kompis sov hverdagsnetter på Vettakollen, men personlig tør jeg ikke sove så nært byen. Må være utenfor kriminell-gangavstand.  

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider