Gå til innhold
  • Bli medlem

Skitur opp på Middagstind - Kvaløya - Tromsø


jhs

Anbefalte innlegg

Annonse

Flotte bilder av ruta opp og ned! Jeg ser at dere begynte fra samme plass som oss - bare at dere fortsatte videre til Middagstind mens vi gikk på Tverrfjellet. Vi nøyde oss med å drømme om å gå opp dit en gang vi har mer tid enn et par timer...

Nå ble det ikke noen tur på meg i dag - ungene fikk sin lille "topptur" opp på en av knausene før Tverrfjellet. De var kjempestolte, og helt klare på at neste gang skulle de gå helt opp til topps. :arrow:

Den største utfordringa var å komme seg ned igjen - neste gang skal jeg ta med rumpeakebrett til dem!

Fortsett med å legge ut sånne bilder - de motiverer oss andre som trenger litt mer spark bak for å komme oss på tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rita :roll:

For å gå helt opp så bør jo unger være "over en viss størrelse" ... kanskje tenåringer?

Vi var tre andre dager rundt Kattfjordvatnet.

Da var de soling, grilling ok aking med med guttungen på 2,5år.

Håper det kommer mange slike påsker framover.

Hilsen Jan Hugo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.