Gå til innhold
  • Bli medlem

Skumunderlag som bunn i teltet


KjetilO

Anbefalte innlegg

Annonse

Onkelen min kjøpte noe på byggmakker tror jeg før siste vintertur. Store ruller med byggisolasjon, ca 1 cm tykk. Funket som bare det når de ble rullet ut i lavvoen :) ble jo brukt normale underlag oppå dette i tillegg da, men virket veldig bra faktisk, til tross for at jeg var skeptisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok får sjekke ut på Byggmakkern da. Har ikke sett dette produktet tidligere til tross for at jeg har jobbet som tømrer i mange år. Men nu er det snart 5 år siden jeg la hammeren på hylla, mye har nok skjedd siden da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kaller det etafon, det er vel og navnet.. Er lukka celleplast. Bruker det og som kantisolasjon på betonggulv o.l :) Det er i grunn akkurat det samme som de rimeligste liggeunderlagene man får kjøpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt det der til mye rart og det fungerer utmerket. Har en bit som er like stor som Helsport Svea 4 innvendig som dekker gulvet og har flere biter som er skåret ut som en T og med hull i krysset som er kanon til å kikkefiske på isen med uten å måtte ligge med albuene i slushen...


 

Icefishing with a view

 

Endret av Espen Ørud
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.