Gå til innhold
  • Bli medlem

Exped: chair-kit på "lite"modeller?


Heriks

Anbefalte innlegg

Får man brukt Exped sitt chair-kit på "lite" modellene (de som smalner av i fotenden) eller blir det bare knot og vanskelig å sitte på? 
Vil jo si at vekta på f.eks winterlite er litt fristende i forhold til de vanlige LW modellene, men har ikke tenkt å ha mer enn ett og det bør være ett man kan bruke chair-kit på tror jeg :) 

Noen som vet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 minutter siden, Timmey78 skrev:

Har bare de firkanta men ka om du bruker det opp/ned? Da vil du vel bare få litt smalere rygg.  

Tenkte på det ca et halv minutt etter at jeg posta, at det kunne være en løsning :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg har et smalt og et bredt Thermarest chairkit av noe eldre dato -kjøpt på salg. Jeg har klart å dytte de fleste typer liggeunderlag inn i de. Alt fra vanlig lettvekts luftmadrass, skumunderlag, exped lw synmat mm. De skal bare passe så noenlunde i bredden og evt ta noe luft ut. Dette har funket fint og gitt mye komfortabel sitting -også for gamle hunden.

Hilsen Elgen norge 2006 033.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.