Gå til innhold
  • Bli medlem

Grave ned toalettpapir


Anbefalte innlegg

20 timer siden, zimwalker skrev:

Hygiene på tur er ikke alltid like lett. Antiseptisk mose er ikke dumt. En liten tube med kløstillende rektalsalve er heller ikke det dummeste du kan ta med når du skal på langtur. Greit å kunne slipp konstant irritasjon over at det irriterer og klør ...  

På lange turer hender det at det blir irritasjon selv om rumpehygienen ellers er helt topp. Med mye salt svette som renner ned der bak, er det ofte ikke til å unngå at det blir sårt. Da er en sånn rektalsalve gull verdt! Har alltid en bitteliten tube med i toalettsakene. Problem fikset på 1-2-3!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Annonse
På ‎28‎.‎01‎.‎2017 den 11.07, Memento mori skrev:

IMG_0215.JPGCathole spade i titan. Da har jeg ervervet med en liten utrolig lett spade til å lage hull. Håper ikke jeg har kjøpt noe dritt fra Qiwiz fulgte også med en oppskrift.

IMG_0211.JPGIMG_0212.JPG

Kom over dette i dag på Biltema.og klarte ikke å la være.  Liten spade, riktignok ikke Titan men en vekt på 78 gram klarer jeg nok å bære.  Kommer ikke til å ha med de to andre artiklene!!  Et sted går grensen.

59023781c1d13_P4270006(640x360).jpg.2397f54c8919190e61bddef08790c0b5.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.