Gå til innhold
  • Bli medlem

reklamasjon på fjellsport.no


stiank

Anbefalte innlegg

Annonse

Kjøpte en dunjakke til fruen som  jeg etterlyste etter 3 dager uten at jeg hadde fått den. 

Fikk lov til å komme og hente en ny hos dem etter 10 min i telefon. (JA er litt heldig som holder til i samme by) 

2 uker etter fikk jeg mail om at dunjakken var kommet tilbake til dem fordi den var sendt i feil forpakning.

Positivt at de ga en tilbakemelding når alt var på stell og spør du meg. 

 

Så har bare positive erfaringer med www.fjellsport.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at det er vesentlig forskjell på delaminering(reklamasjon/garantisak) og f.eks. punktering(brukerfeil/slitasje). 

Sjekk også at det ikke er rusk i ventilen. 

Dersom du mener det ikke er noe tegn til punktering, burde man kunne sende den inn til sjekk. 

Den kan jo f.eks. lekke gjennom limet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.