Gå til innhold
anderskristensen

hundene deres i bilder

Anbefalte innlegg

Siden hund har vært en sentral brikke av mitt liv siden jeg tok mine første skritt har jeg hatt MANGE av dem opp gjennom :) så jeg fortsetter å spamme forumet med bilder fra tider som har vært :) Her her malamuten Trotter ved foten av hardangervidda på en eller annen av mange kløvturer i området.

trotter.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Den 13.4.2016 at 14.26, Fenriken skrev:

Gøy å se retrievere i jaktmodus:)  

Her er min fra i høst: 

IMG_2310.jpg

Hærlig, frøya sittrer i hele kroppen når børsa kommer frem, og elsker jakt enten de er på villkanin duer eller sjøfugl.

må bare få ta med ett bilde til, selv om det ikke er ett naturbilde.

IMG_2464.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Den 15/4/2016 at 12.29, anderskristensen skrev:

Dagens bilde :D Sledetur i ålsfjellet.

197121_5166882483_6409_n.jpg

Hei

Hvor var nå det i Ålsfjellet?? Vi burde ha truffet hver andre. Er ute det nesten hver dag med 2-spannet mitt.

HegeP: så koselig å se svart buhund! Gamle hunden min var svart buhund som ble 17 år gammel. Nå er det 2 huskyer. Mer trekk kraft!

Hilsen Elgen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, elgen skrev:

Hei

Hvor var nå det i Ålsfjellet?? Vi burde ha truffet hver andre. Er ute det nesten hver dag med 2-spannet mitt.

HegeP: så koselig å se svart buhund! Gamle hunden min var svart buhund som ble 17 år gammel. Nå er det 2 huskyer. Mer trekk kraft!

Hilsen Elgen

dette er nok på veg opp mot såtenatten :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Buhunden min har masse trekkraft! Bare litt bortkastet da den helst vil trekke til side eller bakover (får bestandig øye på noe spennende han absolutt må fange), mens Taran Akita trekker bedagelig som en traktor framover. Blir mange bråstopp på den måten, og når de går i band får jeg til stadighet en positur med den ene armen framover, og den andre bakover. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ååååh så mange fine vovser!!

Nemi er blitt ni år gammel og det er rett og slett sårt å tenke på... Nydelig blanding av bc, labrador, pointer og støver. Jeg vet ikke om en roligere, snillere mer kosete og valpete leken hund. Forundrer meg enda hvor tett man kan komme dyrene sine...

image.jpeg

Her på tur med mini på halvannet. Godt oppdratt begge to!

image.jpeg

Etter en hyttetur for mange mange år siden - har gode minner fra det bildet! ❤️

image.jpeg

Bare fordi da!! ❤️❤️❤️

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Den 13.4.2016 at 7.45, anderskristensen skrev:

Shiba er ein alsidig hund. Har hatt selv og har  sågar hatt min med i spannet deler av hardangerviddakryssing. Litt på lina og litt på sleden :) Vurderer absolutt shiba igjen :)

Ja, han er en fin turkamerat.

Shiba kan være litt sære, f.eks er min shiba sur/fornærmet hver eneste gang jeg setter på han kløven, men det går ganske fort over, når vi begynner å gå.

Vi har mange flotte turer i fjellet sammen

Han er rolig i camp, og gir beskjed med litt boffing når noen nærmer seg.

Ligger inne i teltet sammen med meg.

Bilder fra en av turene i 2015 her: Skjult lenke - logg inn for å se den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er ett bilde av min hund Oskar, en hvit gjeterhund på litt over 2 år, på hans første langtur med Pulk.

Turen varte i 4 dager, og på den tyngste dagen trakk han 25kg+ pulk i 21 km, jeg er veldig fornøyd med hans innsats på første langtur med pulk :D

Oskartrekke.jpg

Endret av Jeagle

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Lignende innhold

• Av stef78
      hi there,
      my name is stefan and i am living currently in Skåne, Sweden. 
      Ca. 10.-20. July I will be with my dog around Jotunheimen or Hardangervidda touring and I am looking for tips about trekking and friendly people to exchange experiences with! :)
      Cause my dog is only 8 month old I will not be able to walk great distances, what do you recommend? 
      Feel free to contact me with PM. I speak: swedish, german, english and a bit french.
      I am looking forward to get in touch!
      Kindest regards 
      Stefan & Kenjii

• Av Haraldklb
      Hei, har noen erfaring med å ha med seg hund på Jostedalsbreen? Småttene er jo sprekkområde, så det er det jeg tenker på: Hunden er robust, en grønlandshund, så resten av terrenget passer den bra.
    • Av EspenL
      Var på tur med 2 hunder forleden dag. Testet ut oppstallingsline for å sette hundene på. Dette var genialt!
      Slipper å tenke på at bikkja surrer seg rundt treet den står i eller tygger over båndet. God plass til å bevege seg på hadde de også!
      Skjult lenke - logg inn for å se den
      (Får ikke til å legge til bare bildet, legger til link fra Instagram. Wiren er festet mellom to trær med vanlig strammebånd.)
    • Av Siv Elisabeth Loe
      Hei!
      Er det noen som har erfaring med å ta med hund(beagel) på hengekøyetur? Helst uten å kjøpe dyrt ekstrautstyr.
      Skal på tur i helga(slutten av april), og ønsker å lære hunden å sove ute.

• Av emstu
      Er det noen i Stavanger område som har en fjellpulken hunde drag til låns i påsken?
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.