Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny hybridsykkel


REs

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter en ny hybrid eller MTB sykkel til min sønn og siden jeg fikk tak i en nesten ny Scott, til min eldste sønn, på finn.no,  for et par år siden så prøver jeg først her denne gangen også. 

Kom over en 2015 modell, nesten ikke brukt, halv pris, men hvilket merke?

Er det noen som kjenner til en sykkel som heter ECO 2 Active Touring Hybrid? jeg har ikke hørt om denne før, og jeg finner veldig lite info på nettet.

Endret av REs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du skal ha hybrid/offroad så ser jeg at Xxl på nett oppgir at de selger fjorårs cyclocross merida til kun 5000,-. Nå vet jeg ikke hvilket prissjikt du er i, men sykkeltypen er vel lik det du skal ha og dette tror jeg er det billigste som finnes av denne typen (ny). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Grønne Sykkel i Bergen forhandler Eco2-sykler: http://dengronnesykkel.no/sykler/eco2/

Når jeg følger linken til eco2bike ser jeg jo at den modellen du spør om, ikke er der. Kanskje kan noen på Den Grønne Sykkel likevel gi deg noen svar dersom du kontakter dem - det er greie folk, hvis jeg ikke gidder/har tid til å ta service på sykkelen selv, er det dit jeg drar for å få det gjort :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kjøpt sykkel. Det ble ikke Eco2, men en 1.5 år gammel Scott scale 970, 2014 modell. Sykkelen hadde nettopp vert på service.

Shimano SLX gir fremme og Shimano Deore bak. Hydrauliske skivebremser.

l_586786840.jpg

Det fulgte med et ekstra sett pedaler, skjermer, lys foran og bak, sykkelcomputer "Sigms BC22" og to gratis service hos XXL.

Poden virket kjempefornøyd. 

Nå gjenstår det bare å få solgt den gamle sykkelen hans.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.