Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjellvitser


Peder K.

Anbefalte innlegg

Annonse
  • 4 uker senere...

Husker ikke hvem av dem, men en av brødrene Solberg hadde problemer under et rally. Det viste seg at problemene var forårsaket av en liten mus som hadde gnagd på noen ledninger i motorrommet. Solberg skulle forklare hva som var problemet og uttalte med klokkeklar røst: "I have a moose in my engine!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Fire kompiser hadde planlagt guttetur på fjellet. To dager før de skulle dra, hadde kona til Svein lagt ned reiseforbud. De andre dro som avtalt, men da de kommer fram, satt Svein der allerede med kaffekjelen munter og plystrende ved bålet. "Jøss, hvor lenge har du vært her? Og hvordan klarte du å få lov å dra?" spurte den ene. "Jeg har vært her siden i går kveld. Dere skjønner; i går kveld kom kona inn på stua, med en ny, gjennomsiktig nattkjole. Hun grep tak i handa mi, og leide meg inn på soverommet. Der var det levende lys, og massasjeoljer på nattbordet. Kona gav meg to par håndjern og ba meg lenke henne til senga, og etter på gjøre hva jeg ville. Så... her er jeg!" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire kompiser hadde planlagt guttetur på fjellet. To dager før de skulle dra, hadde kona til Svein lagt ned reiseforbud. De andre dro som avtalt, men da de kommer fram, satt Svein der allerede med kaffekjelen munter og plystrende ved bålet. "Jøss, hvor lenge har du vært her? Og hvordan klarte du å få lov å dra?" spurte den ene. "Jeg har vært her siden i går kveld. Dere skjønner; i går kveld kom kona inn på stua, med en ny, gjennomsiktig nattkjole. Hun grep tak i handa mi, og leide meg inn på soverommet. Der var det levende lys, og massasjeoljer på nattbordet. Kona gav meg to par håndjern og ba meg lenke henne til senga, og etter på gjøre hva jeg ville. Så... her er jeg!" :!:

+1 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

De tre skiløperne Northug, Hjelmeset og Ahlsgård var på fjelltur sammen og overnattet i telt, og her er det også et poeng at Northug lå i midten. Neste morgen fortalte Hjelmeset om den erotiske drømmen han hadde hatt den natta, og det viste seg at Ahlsgård også hadde hatt en erotisk drøm. Dere er heldige, sa Northug, jeg drømte at jeg gikk på ski med alt for korte staver.

ha ha :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel det man kaller NetCom-sveis, Dag; store områder med dårlig dekning... :wink:

Unnskyld.

Bedre med dårlig dekning enn falsk dekning, Busken.

Gikk en gang bak en amerikaner ombord på helikopter ute på rigg.

Plutselig lettet hele hentesveisen til yankee'en i vinden

og fakset stod minst meteren opp i lufta... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta var på fjelltur, og traff en kjekk fjellkar som hun ble med hjem.

På veggen i soverommet hans var det flere hyller med bamser.

Det var små bamser på den nederste hylla og store bamser på den øverste.

For en søt mann, tenkte hun, som samler på bamser.

Etter en het og lidenskapelig natt ligger de side om side, og hun spør ham smilende:

- .....nå, hvordan var det ?

- Du kan ta en bamse fra den nederste hylla, svarte han tørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.