Gå til innhold
  • Bli medlem

Helsport - kjøpe telt Villmarksmessen/Camp Villmark


Kleppeliten

Anbefalte innlegg

Dette er kanskje et dumt spørsmål, men; noen som vet om Helsport faktisk selger telt på Villmarksmessen i Lillestrøm? Jeg har aldri vært der før, men skal i år. Har kontaktet Helsport uten svar. Jeg regner med at de har nyere modeller på utstilling, så det bør vel gå an å kjøpe telt der...? :P

Har nemlig endelig bestemt meg for hvilket telt jeg skal kjøpe; den nye modellen Helsport Fjellheimen Superlight. Glær mæ :D 

Noen flere som har vurdert å skaffe seg dette teltet? Hvis du bestemte deg for et annet, hvorfor?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min erfaring fra messa er at "alle" har messetilbud. Om Helsport som produsent har vites ikke, og om de har er det ikke sikkert de har på akkurat den modellen du vil ha. Men en butikk burde absolutt kunne gi deg et tilbud. Om det erbedre nn du ville fått med litt pruting i samme butikk utenom messa er ikke sikkert, men erfaringsmessig er de litt enklere å få på gli der. De vil sikkert bære så lite som mulig med seg hjem igjen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Da ble det kjøp i går! De hadde faktisk noen modeller liggende til en god pris. Jeg er nå en stolt eier av et fjellheimen superlight 3 :):):)

 

Nesten alle Helsportteltene var slått opp, tips til de som vil se på og ta på :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.