Gå til innhold
  • Bli medlem

Fyring av omnifuel


tereng

Anbefalte innlegg

Når eg slukke primusen så snur eg den på hove, tanken sjølvsagt å lar den gå ut, dersom det er mange delar å blåsa reine er eg stygt redd for at eg ikkje får han isamen igjen etterpå. Går det ann å sjekka om den brenne skikkelig, synes eigentleg at flammen er ganske så bra på den det tar berre litt lang tid å varma opp vatnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor lang tid det tar å varme en liter vann, sier det meste. Primus sier ned i to minutter på en liter. Link til primus det ligger også info om vedlikehold. Får du det ikke til kan du sende den om så i deler til meg, så skal jeg se på den. Liker å få i gang primuser som fusker. Send meg i så fall en pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.