Gå til innhold
  • Bli medlem

Kortreist turnusfritur


fjellrypa

Anbefalte innlegg

Annonse

Flott på Krokkskogen søndag til mandag, lå alene i gapahuk ei dørstokkmila fra Krokkleiva, gikk inn på truger, og med en parispulk. Meget flott kveld og natt. Marinert oksekjøtt og svidd gryte, alt smaker godt på tur.image.thumb.jpeg.dd234c1a28e7b8a485135b5

Kjele med grutfilter gjør seg bra på bilder.

image.thumb.jpeg.6e704d01bcc45ba5e988ff0

image.thumb.jpeg.6057a9b4f0ff5b0c96692b6

God fyr

image.thumb.jpeg.034304678db4c26f8ee8023

Hadde bare med en enkel mobil og bildekvaliteten er deretter.

image.thumb.jpeg.cbac12ae15e75a26d0cb79e

Knappeduk og gammel militær sovepose 

image.jpeg

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Radiosugge skrev:

Flott på Krokkskogen søndag til mandag, lå alene i gapahuk ei dørstokkmila fra Krokkleiva, gikk inn på truger, og med en parispulk.

[...]

Knappeduk og gammel militær sovepose 

 

Truger er undervurdert. I Norge er det bare ski som gjelder skal man tro mange. Jeg har aldri hatt det så enkelt som de fjellturene jeg har hatt med oppakning og truger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Landsem
3 timer siden, speedbird skrev:

Truger er undervurdert. I Norge er det bare ski som gjelder skal man tro mange. Jeg har aldri hatt det så enkelt som de fjellturene jeg har hatt med oppakning og truger.

Det er jo ikke noe motsetningsforhold mellom ski og truger. Men folk opplever nok ski som mer effektivt i nedfartene. Tradisjonelt en meget verdsatt aktivitet. Flotte turrapporter, forøvrig. Herlig å se at det enkle friluftslivet fremdeles lever i beste velgående. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.