Gå til innhold
esstrom

Pellets i helsport lavvoovn

Det er 916 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

Jeg har vært inne på å bruke pellets i min lavvoovn slik at varmen varer litt lenger. 

Tåler lavvoovner dette? Ser for meg at det blir ganske høy temperatur. Høyere en når man bruker ved? 

Hvis dette skulle la seg gjøre,  hvilke størrelse på pellets ville passet? Jeg har ikke brukt pellets før og vet således svært lite om dette :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har dessverre ikke et svar til deg, men hva med kullbriketter? De gir fra seg mye varme uten å brenne, bare gløde.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, speedbird skrev:

Jeg har dessverre ikke et svar til deg, men hva med kullbriketter? De gir fra seg mye varme uten å brenne, bare gløde.

Nå har jo ovnen pipe, men generelt er jo varming med kull i telt litt fy fy mtp CO.

Endret av renzir

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er 916 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.