Gå til innhold
  • Bli medlem

hvilken termos på 1 liter?!?!


Rullestaden

Anbefalte innlegg

Annonse
17 timer siden, whistler skrev:

Har hatt god erfaring med Primus 0,75 liter Termos i vinter. Har hold vann varmt natta over i ned mot -20.

Finnes også i 1 liters variant.

Jeg har også vært superfornøyd med denne termosen, men nå har koppen delt seg (ytter- og innerkopp)..kan gjerne limes men jeg gikk nå inn på linken og så at den nå finnes I utrolig mange fine farger.  Orange eller grønn?? og så var det en annen Primus termos (Trailbreak) der som koster litt mer?  Noen som kjenner den? Er den verdt ekstra pris?

https://www.fjellsport.no/produkter/turutstyr/turkjokken/termos/primus-trailbreak-vacuum-bottle-stainless-0-75l-25-oz.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har både Thermos Light & Compact, og en Primus-termos (sort med rød skrift, vet ikke hvilken modell). Jeg har ikke foretatt noen test, men min erfaring er at Thermos holder bedre på varmen, har mye bedre kork (Primus sin er mer upraktisk og vanskeligere å helle fra), og siden Thermos er smalere er den lettere å pakke, som andre her nevner. Jeg har stort sett sluttet å bruke Primus-termosen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.